|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktMen klarer du å stå imot denne stylistens velmenende råd og klesvalg/stil og dertil tom konto etterpå?
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejakt
Kg vet jo hva jeg kler (og ikke!!) når jeg får det på. Men bukser må jeg prøve. Det er helt Lotto å gjette hva som passer før det er prøvd. Og ukledelige bukser er virkelig det VERSTE!
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJa, du må prøve. Det hjelper ikke om buksa passer femti andre, hvis ikke de passer deg. Du ser jo selv hva som sitter, trenger ikke stylist til det. Levis er ikke noen suksess for meg heller, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Originala
|
De er unge og jeg var veldig ukomfortabel første gang jeg skulle prøve, men jeg ble positivt overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Ja. Prøve må du! Også er det jo lurt da, om du finner en modell som sitter som er skudd og kjøpe fler, gjerne i ulike farger, når du først er i butikken. Særlig lurt er det om man lider av shoppevegring
![]() |
#26 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg har også "rund rumpe", og trekker litt over lårene. Lee jeans sitter utrolig bra på meg. Det er de første jeansene jeg har kunnet bruke uten belte. Ellers har de fleste vært for store i livet når de har passet over rumpa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg har to favorittjeans; Levis demicurve og Mardou&Dean.
Jente 07 & gutt 09. Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring! Sist redigert av Silje sol : 09-07-13 kl 12:18. Årsak: la til bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktPå carlings i Nedre Slottsgate har de i alle fall ikke sterkt lys i prøverommene. Faktisk så mørkt at jeg måtte ut av prøverommet for å se skikkelig. Jeg vet ikke om dét er noen bedre løsning, egentlig.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktVil tro Kaphal, muligens Lindex har noen som kan funke
![]() |
#34 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktOææh, jeg kan altså IKKe anbefale bukseshopping den dagen man er tjukke-tjukke-tjukke-tjukk uansett hva man har på seg.
![]() |
#35 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strech lager av og til ekle bulker nedover lårene om buksemodellen er for smal. Opplever det selv, på enkelte bukser, og jeg er heller ikke tjukke-tjukk. Akkurat dem buksene er feil-laget!
![]() |
#36 |
Originala
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktMen Polyanna, bukser med stretch utvider seg jo. De utvider seg så mye som en halv størrelse, sier de i butikkene. Så buksene bør være romelig pølseskinn når du kjøper dem, og så blir de veldig passe bare du får hatt dem på en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktBukser vokser, særlig de med strech, så de må kjøpes som "egentlig for liten" for å være passe innen du har tatt dem med hjem.
![]() |
#39 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ok, jeg skal våge meg ut på buksejaktJeg fant jeansen med stor J nå i våres. Jeg er slank med kraftige ben og endte opp med Levis demi curve slim (ikke skinny) classic rise. Jeg kan ikke få lovprist den nok, stretch som gjør at den er utrolig behagelig på i tillegg til at den ser smashing ut.
![]() |
|
|