|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Vaksine"propaganda"?
Skulle tro de var en del av "tæring"-kategorien. http://www.ssb.no/a/publikasjoner/pdf/sa94/del-ii-1.pdf
|
|
|
#22 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaksine"propaganda"?Mangler ikke argumenter nei, tilslutt konkluderte min motdebatant med at "vi får nok bare være enige om at vi er uenige". Hjalp ikke at jeg skrev at denne nettsiden burde hun ikke ta til inntekt for verken det ene eller det andre. Jeg trøster meg med at andre som så innleggene hennes forhåpentligvis ikke gikk i samme fella.
|
|
|
#23 |
|
Off the map.
|
Sånn er det å diskutere med 'sånne'. Har man bevis så er man uenige. Vi har det sånn med en kompis som er nyfrelst alternativmann. Men vi lar temaet ligge når i er sammen.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Vaksine"propaganda"?Jeg var ofte enig om å være uenig med en kompis på vgs, men ingen av oss var "sånne" da, vi var bare litt grunnleggende uenige om enkelte ting. Han var politiker, med sterke meninger... jeg er ikke politiker, men har også tidvis sterke meninger...
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Jeg syns det vanligvis er noe helt annet å diskutere med folk av ulik politisk oppfatning enn med "sånne". |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Vaksine"propaganda"?Det er veldig, veldig, veldig annerledes.
|
|
|
#27 |
|
villende
|
Sv: Vaksine"propaganda"?Jeg syns det er viktigere å se på tall som sier noe om spedbarns- og barnedødlighten enn på hvor mange flere som har astma og/eller allergi. Jeg tipper det er ganske sannsynlig at en del såkalt "syklige" barn slet med nettopp astma eller allergier. Og jeg vet med sikkerhet at de hudplagene jeg og barna har er noe som går langt tilbake i slekten (noen fordeler skal det være å ha familie som et kroniske slektsforskere langt tilbake og helsepersonell i "alle ledd" og derfor og veldig opptatte av å fortelle om gamle tippoldemors eksemer og oldefars svake lunger. |
|
|
|
![]() |
|
|