|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Jeg vet bare at jeg neppe kommer til å bo her når ungene flytter ut. Det passer ypperlig akkurat nå. Passe plass, kort vei for ungene til skole og fritidsaktiviteter. Men siden jeg er singel og tanken på å flytte på meg ifm jobb når ungene blir større er ganske stor, så er mulighetene egentlig uendelige. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Utlandet høres fristende ut. Men et av barna våre regner jeg med vil komme til å trenge hjelp også i voksen alder. Time will show. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Aller helst kunne jeg nok tenke meg Spania eller noe i den duren, men vet nok at jeg helst vil være i nærheten av barn og barnebarn.
|
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?
Hvis jeg hadde sagt "sentralt" i denne diskusjonen, hadde jeg kun ment nærmere sentrum i den bittelille byen jeg bor i.
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?For meg er leilighet sentralt det samme som Bergen sentrum, eller nært bybanen. Pr nå bor vi (snart) så sentralt som det kan bli her ute i gokk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Det som kanskje lokker aller mest med Oslo, er alle direkteflygningene man har tilgang på. :drømmer: Det er en del her også etterhvert, men Norwegian har lagt ned nesten alle direkteavganger herfra etter de pokkers Dreamlinerflyene kom. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
fri
|
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Det er kun jobbmuligheter som frister med Oslo for meg som forlot Oslo midt i småbarnsperioden. Så for meg er utlandet mye mer fristende, men antakeligvis mindre realistisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Jeg har jo akkurat flyttet sørover, til annen by, men har fremdeles hus på Vestlandet. Tror ikke jeg kan tenke meg å bo i det huset når barna flytter ut, for det er et typisk nybyggerstrøk, mye småbarn. Men hvor jeg vil bo når barna flytter ut er uvisst. Det kommer jo an på om jeg er single eller ei også tenker jeg.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Vi ser for oss lettstelt byleilighet. Rusleavstand fra Bakklandet f.eks. Vi bor i rekkehus og har et småbruk som fritidsbolig i dag. Småbruket krever såpass mye vedlikehold og oppussing at det rekker for et liv eller tre. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?Ser for meg at jeg kommer til å fortsette å bo her jeg bor nå, sentralt i Oslo. Drømmer om å bo i London igjen men innser at løpet antakeligvis er kjørt for å noen gang kunne kjøpe der igjen.
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?
Hvordan planlegger dere å få til det? Er deres nåværende behov viktigst, eller tenker dere like mye på behovene senere? Spør bare for å forsøke å sortere i mine egne tanker omkring dette. |
|
|
|
![]() |
|
|