|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Sykler du i skjørt? | |||
| Nei |
|
42 | 54,55% |
| Ja, og jeg har flere skjørt jeg bare bruker til sykling |
|
1 | 1,30% |
| Ja, og jeg har flere skjørt som egner seg ekstra godt til sykling |
|
0 | 0% |
| Jeg bruker sykkelshorts e.l. under og lar skjørtet flagre vilt |
|
5 | 6,49% |
| Jeg lar skjørtet flagre vilt uten forholdsregler |
|
16 | 20,78% |
| Jeg sykler ikke eller bare hvis jeg får et brokkoliskjørt |
|
13 | 16,88% |
| Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Om jeg skal bruke skjørt på jobben den dagen så sykler jeg i det. Jeg bruker sjelden veldig korte skjørt uansett, og om jeg bruker det så er det med strømpebukse under. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Nei.
|
|
|
#24 |
|
Livsnyter
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg sykler kun i treningsklær, selv når jeg kun sykler 5 kilometer til jobben. Jeg har den "uvanen" at all sykling er trening og jeg gir alt jeg har hver eneste gang. Dusjer alltid når jeg kommer på jobben. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?
Nja, jeg synes det er like behagelig å sykle i et mykt skjørt eller en kjole, som jo er det jeg bruker støtt. Hadde alternativet vært olabukse, ville jo tights helt klart vært mest bekvemt. Jeg bruker det når jeg sykler til jobben, da, men det er 25 km én vei, så det blir en treningsøkt.
|
|
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Nei, jeg sykler bare i vanlige klær og ville ikke blitt sett i en sykkelshorts for alt i verden. (Har mer enn nok med å bli eksponert for andres svette sykkelromper i butikken og andre steder..) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Permakulturell
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg har også syklet i fotsid sommerkjole. Det gikk det også.
|
|
|
#28 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg har 3 minutter på sykkel til jobb, og sykler i hva som helst av skjørt og kjoler. Men skjørt av typen brokkoliskjørtet som ble vist over her er definitivt det enkleste.
|
|
|
|
#29 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg sykler alltid i treningstøy. Jeg bor langs tour de finance og alke sykler i samme klær som de har i tour de france. Det går et slags sykkelskille mellom Skøyen og Frogner ett sted. Innenfor der sykler folk i helt vanlige klær, inklusive skjørt og kjoler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg sykler langs Ring 3, og der har alle unntatt jeg sykkeltights og neongul jakke. Jeg tviholder trassig på skjørtene mine (pun intended). Sykkelkurv har jeg også.
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Fnis, for en herlig sak!
|
|
|
#34 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Sykler sjelden, og da ikke med skjørt. Men jeg kunne fint gjort det.
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
RIng 3 er nok utenfor sonen, ja.
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg syklet langs Ring 2 før, der gikk det mer i årgangs-DBS med kurv og flagrende batikk, ja.
|
|
|
#37 |
|
Smugleser
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Kun treningstøy, med mindre jeg sykler med barn, og da er det gjerne shorts.
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant? Også har vi noen hipstere på fixed gear.
Uææh, det høres fryktelig skummelt ut!
|
|
|
#39 |
|
Smugleser
|
Jepp. Jeg våkner på den delen av turen, det er helt sikkert.
|
|
|
#40 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Skoleveien til pøbelprinsessen inneholder en strekning på 15 meter der veien er stengt med rushtidsbom slik at Toyr de Finance-folka må opp på fortauet. De er ikke spesielt flinke til å dele med gående skolebarn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|