|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Sykler du i skjørt? | |||
| Nei |
|
42 | 54,55% |
| Ja, og jeg har flere skjørt jeg bare bruker til sykling |
|
1 | 1,30% |
| Ja, og jeg har flere skjørt som egner seg ekstra godt til sykling |
|
0 | 0% |
| Jeg bruker sykkelshorts e.l. under og lar skjørtet flagre vilt |
|
5 | 6,49% |
| Jeg lar skjørtet flagre vilt uten forholdsregler |
|
16 | 20,78% |
| Jeg sykler ikke eller bare hvis jeg får et brokkoliskjørt |
|
13 | 16,88% |
| Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Pøbelsara: vi har en tursti som er en del av skolebarnas skolevei, og der kommer noen av de gærne syklistene susende nedover. Det har skjedd mer enn en gang at de har syklet ned barn og ikke stoppet.
|
|
|
#42 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?
Disse syklistene er sikkert av samme typen i kondomdress i bymarka (her i Trondheim) som absolutt skal trene på ski i beste familie-på tur-tid. Livsfarlig. Full fart ned bakkene. Tar ikke hensyn at det er en liten kropp nederst i bakken som prøver å lære seg å gå på ski. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Å gådd som jeg avskyr de der totalt hensynsløse førtiårskrisesyklistene som ikke kan sykle en kilometer til jobb uten å komme drassende i fullt Tour de France-utstyr. Hvis de sykler ned barn så avskyr jeg dem enda mer. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Og vi har en gangvei gjennom skolegården, hvor sånne wannabe-tour-de-france-duster sykler ned barn. Man skulle kanskje tro at det at det kryr av barn overalt gjør at man skjønner tegninga, men akk..
|
|
|
#45 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Så utrolig hensynsløst! Det verste er at jeg kjenner ganske mange av sånne menn, som sykler Birken godt under merket og sånn, og de ER jo ikke sånn. Hva er det som skjer når de får på seg sykkeldrakten?
|
|
|
#46 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg sykler kun i forbindelse med trening, og da sykler jeg i sykkelklær. Å sykle i skjørt må da være like håpløst som å løpe i skjørt? :sett flere som løper i løpeskjørt i USA (damer) og Norge (menn!) uten å skjønne greia :
|
|
|
#48 |
|
intro
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Helt, helt uproblematisk å sykle i skjørt, ja. Ellers ville det jo vært håpløst for sånne som meg, som så å si aldri går i bukse - og sykler overalt i hverdagen.
|
|
|
|
#49 |
|
Travelt opptatt
|
Det er UTROLIG deilig å sykle fra disse i oppoverbakkene med flagrende skjørt (og elsykkel). Smiler og hilser alltid overstrømmende, og plinger gjerne et par ganger i sykkelklokka. De blir så sinte at dere tror det ikke.
|
|
|
#51 |
|
kamerat
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Jeg sykler også stort sett alltid i skjørt, for det er jo det jeg går i, og jeg transportsykler, og gidder ikke skift og greier. Men jeg synes det er ganske vanskelig å finne perfekte sykkelskjørt. De må være litt lengre enn dem jeg vanligvis går med, de må være akkurat passe utskrådd, de må helst være i litt stivt stoff. Har hatt en del kleine Marilyn-opplevelser. Og derfor har jeg altså en liten bunke skjørt jeg bare bruker når jeg sykler.
|
|
|
#52 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Off season nå for de fleste, men det kommer en sommer til neste år også. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Kult!
|
|
|
#54 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Sykler du i skjørt, og har du egne sykkelskjørt?Denne tråden ble jo veldig aktuell igjen, nå med denne feminine sykkel-debatten!
|
|
|
#55 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
|
![]() |
|
|