Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 16:48   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Jeg ble nysgjerrig på helseattesttråden ...

Livet var i det hele tatt mye bedre i 2006 ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:24   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg ble nysgjerrig på helseattesttråden ...

Livet var i det hele tatt mye bedre i 2006 ...

Du har til og med skrevet i den, jo!

Til ære for nysgjerrige Kif og andre som måtte være interessert: Her!

Gammel 24-03-08, 16:49   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helseattesttråd?

Gammel 24-03-08, 20:17   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Helseattesttråd?

Ja, den som tydeligvis utløste hele denne tråden.
Nokså utidig å ikke linke til den i HI, syns jeg.

*også nysgjerrig*

Gammel 24-03-08, 20:27   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt å mimre litt i gamle tråder!

Gammel 24-03-08, 20:29   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Morsomt å mimre litt i gamle tråder!

Jepp, ikke minst for meg som ikke kom inn før i februar 2007. Moro å se hva som ble diskutert "før min tid"!

Gammel 24-03-08, 20:31   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, det var jo jeg som hadde det aller siste innlegget i denne klassiker(?)en før Sitron kom og ødela alt sammen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:33   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, det var jo jeg som hadde det aller siste innlegget i denne klassiker(?)en før Sitron kom og ødela alt sammen.

Haha!

Gammel 25-03-08, 02:44   #9
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Nå har jeg jaggu lest hele tråden om helseattest også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:33   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må vi begynne å fjase på nytt?

Gammel 24-03-08, 20:58   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner jeg har vært på påskeferie, og har en krevende baby,- for denne tråden har jeg utrolig nok ikke fått med meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:01   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg skjønner jeg har vært på påskeferie, og har en krevende baby,- for denne tråden har jeg utrolig nok ikke fått med meg.

Det er kanskje også fordi det er en tråd fra 2006 som Sitron trakk frem i dag.

Gammel 24-03-08, 21:02   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Da forstår jeg mer!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:13   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, noen som kjeder seg litt på tampen av påsken?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:42   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:47   #16
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Pokker, hvor ble formiddagen min av? Jeg har visst lest begge trådene jeg også.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:46   #17
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må seriøst lære meg å se på datoen på innleggene.
Har lest rubbel og bit!

Gammel 25-03-08, 12:58   #18
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Gammel 25-03-08, 13:40   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg må seriøst lære meg å se på datoen på innleggene.
Har lest rubbel og bit!

Du har jo "expired" så du må jo nesten regne med å måtte lese en del om igjen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:16   #20
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er faktisk ikke rapportert et eneste innlegg her inne. Den eneste brukeren som har blitt rapportert har vist seg å være en riktig så hyggelig person. Rapporteringsknappen er også for alle registrerte brukere.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ja, hvem er dette forumet for ?
Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Livet mitt er for kort til å kaste bort på slike detaljer....

Det var koselig å treffe mange av dere - og det er flere diskusjoner jeg kunne tenkt meg å delta i.

Men jeg velger å si takk for meg i denne omgang

Dette synes jeg faktisk er vanskelig å lese.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Du har jo "expired" så du må jo nesten regne med å måtte lese en del om igjen.

Jeg bestemte meg for å være med jeg, såh!

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.