|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Vær så snill... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Med forbehold om at jeg ikke har fått med meg hva som er skjedd de siste dagene vil jeg allikevel uttale meg.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Sv: Hvem er dette forumet for?Næmmen. Ro dæ ne' no, Francoise!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvem er dette forumet for?
Jeg synes den beste måten å håndtere krangler og uenigheter på, i de fleste tilfeller, er å la folk gjøre seg ferdig med krangelen, og eventuelt gå inn i den som vanlig bruker og påpeke det (evt. påpeke det til de enkelte brukerne privat) når man mener noen går over streken. Hvis de er enige og derfor justerer seg ned et par hakk, med eller uten å be om unnskyldning, så går krangelen over på en sunn måte. Hvis de er totalt uenige og i stedet eskalerer krangelen, så får man (altså moderatorer/admin) vurdere andre metoder. Å slette eller sensurere enkeltinnlegg eller stenge tråder synes jeg bare man skal gjøre i ekstreme tilfeller, for jeg tror det er mer uheldig for forumkulturen på sikt å kneble brukerne.
|
|
|
#8 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Begynner å like moderatorene her, jeg. Det er nesten så jeg begynner å ønske meg en moderator til jul. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvem er dette forumet for?Helt enig. Gud forby at moddene her skulle gå over til samme naziregime som de har på enkelte andre fora. :grøsse:
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
For å ta utgangspunkt i hovedinnlegget. Ser du paradokset i det du selv skriver her? Du refererer til en gruppe som du karakteriserer på en helt bestemt måte. Jeg anser det du skriver der for å være ganske stigmatiserende og tatt ut av enhver sammenheng.
|
|
|
#11 |
|
Moden
|
Nei, jeg har definitivt ikke med meg noe grums fra NM, da hadde jeg vel heller blitt lykkelig over at flesteparten trakk seg ut istedet for å være med på flyttelasset.
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
Alle er her enig om at det i den konkrete tråden du sikter til gikk litt overstyr, men der har de impliserte parter ryddet opp og sagt unskyld. Ferdig med det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moden
|
Kan ikke annet enn være enig i det
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Jeg synes det er litt rart at du ikke vil godta unnskyldningene som kom i den tråden. For hadde du gjort det, ville du ikke blitt så provosert som du tydligvis er blitt nå. Man kan ikke drive å dra opp ting som er gjort og sagt og beklaget i hver eneste tråd og diskusjon heretter. Vannet som rant under bekken i forrige uke er borte og i sjøen nå, og jeg synes man skal ta utgangspunkt i det vannet som faktisk renner der nå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moden
|
dette innlegget burde vel ligge på flisespikker-forumet
|
|
|
#17 |
|
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Svarer paa spoersmaalet i overskriften jeg>
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Tror dette er problemet med en skriftlig diskusjon i stedet for en muntlig. Det skriftlige er skrevet, og det vil alltid stå der. Selv om man etterpå unnskylder kan andre likevel gå tilbake og lese det første innlegget om igjen og om igjen, fyre seg opp over dette og ignorere unnskyldningen som kommer lenger ut. Dette har jeg sett gjentatte ganger. Man unnskylder seg og forklarer til man blir blå, likevel er det det første innlegget som det atter en gang hyles om. Dette ligger vel bare i kommunikasjonsformens natur og er et evig problem som alltid vil være der.
|
|
|
#19 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Hvordan skal jeg ellers forstå ditt svar på Adriennes innlegg?
|