Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 00:26   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg også, dessverre blir mine alltid like teite.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:50   #2
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vær så snill...

La ikke "hæ, sier du at jeg er dum fordi jeg har ingen høyere utdanning?" være NMs svar på "sier du at jeg er en dårlig mor, hæ?"

Her er det høyere takhøye enn man feks. kan finne på NM, men forskjellen her er at de fleste klarer og skille at man faktisk får kommentar på sak og ikke på person, tror jeg.

Hvis man blir fryktelig fornærmet over at man blir pirket på av skrivefeil, hvorfor ikke gi tilbakemelding på dette med en gang? Istedet for å gå og gnikke på det i lang tid. Hvis man synes at en bruker har brukt harde ord og gått til personangrep, hvorfor ikke kommentere det da? Istedet for å lage tråder som dette. Kanskje har man som mottaker tolket ting i en helt annen retning enn avsender prøvde på.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:57   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med forbehold om at jeg ikke har fått med meg hva som er skjedd de siste dagene vil jeg allikevel uttale meg....

Tonen er litt tøffere, uten at det er "tiss og bæsj" tone (foreløpig).
Temaene er ikke bare barn og babys vekst og leven, men tar utgangspunkt i mye av diskusjonene som var på MM. Språk, klær, interiør og annet som opptar foreldre utover bare det å være foreldre.

Jeg må si for egen del at jeg finner så mye interessant og morsomt å lese at jeg ofte glemmer å svare.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:20   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Søren kan dere gå og legge dere snart. Jeg er trøtt

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:59   #5
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næmmen. Ro dæ ne' no, Francoise!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 01:12   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-10-06, 01:30   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Skam dere, dere er moderatorer flere av dere og har et visst ansvar for å holde forumet trivlig og saklig

Jeg synes den beste måten å håndtere krangler og uenigheter på, i de fleste tilfeller, er å la folk gjøre seg ferdig med krangelen, og eventuelt gå inn i den som vanlig bruker og påpeke det (evt. påpeke det til de enkelte brukerne privat) når man mener noen går over streken. Hvis de er enige og derfor justerer seg ned et par hakk, med eller uten å be om unnskyldning, så går krangelen over på en sunn måte. Hvis de er totalt uenige og i stedet eskalerer krangelen, får man (altså moderatorer/admin) vurdere andre metoder. Å slette eller sensurere enkeltinnlegg eller stenge tråder synes jeg bare man skal gjøre i ekstreme tilfeller, for jeg tror det er mer uheldig for forumkulturen på sikt å kneble brukerne.

Jeg oppfatter at de andre moderatorene, og admin også, er enige i denne filosofien, og så langt synes jeg også den har fungert veldig bra. Helseattest-tråden er et veldig godt eksempel på det - jeg er enig i at den en periode var over grensen for det som er OK, men det gikk seg til, i og med at noen sa fra og noen angret seg, og jeg tror det var en nyttig erfaring både for moderatorteamet og de øvrige deltagerne.

Jeg synes ikke jeg, eller de andre moderatorene, så langt trenger å skamme oss over det vi gjør. Foreløbig har vi ikke gjort annet enn å delta som vanlige brukere, diskutere bak kulissene utviklingen vi ser i bestemte tråder eller konflikter, og vært enige om at vi ikke skal gripe inn med sanksjoner i noen av tilfellene. Og jeg mener absolutt at dette har vært den riktige måten for å prøve å holde forumet trivelig og saklig.

Hvis noen misliker sterkt at moderatorene holder seg på denne linjen, så tror jeg nok de kommer til å bli både frustrerte og provoserte av å være her. (Men dersom det er det de ønsker, er de velkomne til det. )

Denne tråden er selvsagt også helt OK som uttrykk for hva en del brukere mener om hvordan ting foregår her. Jeg vil mye heller at frustrasjoner tas opp på denne måten enn at man skal gjøre det med innrapporteringer og mas om at moderatorene skal fjerne slemme ting som blir sagt. Dere er voksne mennesker alle sammen, og stort sett kan dere ordne opp selv.

Til spørsmålet i overskriften: Forumet er for, og består av, de brukerne som til enhver tid er aktive her. Hvis det overveldende (eller mest høyrøstede) flertallet av brukerne oppfører seg på en bestemt måte på et gitt tidspunkt, så er forumet slik akkurat da. Hvis man ikke trives med måten forumet er på, så kan man forsøke å forandre det, tilpasse seg det, eller trekke seg ut av det. Det er ikke et forsøk på å jage noen om man påpeker dette - det er slik alle sosiale fora fungerer.

Gammel 07-10-06, 08:08   #8
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Begynner å like moderatorene her, jeg. Det er nesten så jeg begynner å ønske meg en moderator til jul.
Er veldig godt fornøyd med den linjen dere har valgt å holde dere på.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 08:17   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig. Gud forby at moddene her skulle gå over til samme naziregime som de har på enkelte andre fora. :grøsse:

Gammel 07-10-06, 08:51   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyt utdannede, likestillings-krevende akademikere som tilter hvis det mangler ett punktum eller Gud forby stor bokstav på rett sted.
Måkke finne på å være hjemmeværende og stolt av det eller syns at dagens samfunn kunne bremset litt.

For å ta utgangspunkt i hovedinnlegget. Ser du paradokset i det du selv skriver her? Du refererer til en gruppe som du karakteriserer på en helt bestemt måte. Jeg anser det du skriver der for å være ganske stigmatiserende og tatt ut av enhver sammenheng.

Det kan virke som om du drasser med deg en del grums og motvilje du har mot enkelte brukere, fra NM. Dermed trekker du litt vel raske konklusjoner.
Du har startet noen tråder hvor en del har vært uenige med deg. Det er kanskje her skoen trykker?

Den gruppen du muligens refererer til har også mange ulike synspunkter, og kan være uenige om mye. Det blir tull og tøys å påstå at de alltid er enige og backer hverandre opp. Synes jeg.

Man skal ikke være stygg og ufin, men man må for guds skyld ikke slutte å diskutere og si hva man mener.
Jeg tror de aller fleste her har empati i bøtter og spann, så det det koker ned til er uenigheter om sak - og såpass må man tåle.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 11:55   #11
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

For å ta utgangspunkt i hovedinnlegget. Ser du paradokset i det du selv skriver her? Du refererer til en gruppe som du karakteriserer på en helt bestemt måte. Jeg anser det du skriver der for å være ganske stigmatiserende og tatt ut av enhver sammenheng.

Det kan virke som om du drasser med deg en del grums og motvilje du har mot enkelte brukere, fra NM. Dermed trekker du litt vel raske konklusjoner.
Du har startet noen tråder hvor en del har vært uenige med deg. Det er kanskje her skoen trykker?

Den gruppen du muligens refererer til har også mange ulike synspunkter, og kan være uenige om mye. Det blir tull og tøys å påstå at de alltid er enige og backer hverandre opp. Synes jeg.

Man skal ikke være stygg og ufin, men man må for guds skyld ikke slutte å diskutere og si hva man mener.
Jeg tror de aller fleste her har empati i bøtter og spann, så det det koker ned til er uenigheter om sak - og såpass må man tåle.

Nei, jeg har definitivt ikke med meg noe grums fra NM, da hadde jeg vel heller blitt lykkelig over at flesteparten trakk seg ut istedet for å være med på flyttelasset.

Jeg er helt enig i at diskusjonene her inne er langt "hissigere" på en hyggelig måte enn mange andre stder for som det blir sagt her, glir de mer naturlig over og det er bra.

Det er den nedlatende tonen som er ufin og ikke har noe med å argumentere mot uenigheter om.

Jeg har heller ikke noen sko som trykker for at jeg får motargumenter i "mine" tråder, absolutt ikke, hvis det er oppfattelsen har jeg ikke klart å uttrykke meg skikkelig.

Jeg mener fremdeles at et forum som nettopp åpner for annet enn bleie og grøt-snakk også bør ha takhøyde for ikke-akademikere med meninger om mangt og det var direkte mobbing i mine øyne den tråden der man gikk rett på yrke til vedkommende og insinuerte at brukeren umulig kunne ha hodet på rett plass når vedkommende hadde det yrket hun hadde.

Ja, jeg fikk med meg at de trakk seg inn igjen og beklaget uttalelsene og det er veldig bra, men da var jeg allerede så provosert at jeg laget denne tråden

Og jammen ble det en diskusjon ut av den også

Gammel 07-10-06, 12:18   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg mener fremdeles at et forum som nettopp åpner for annet enn bleie og grøt-snakk også bør ha takhøyde for ikke-akademikere med meninger om mangt og det var direkte mobbing i mine øyne den tråden der man gikk rett på yrke til vedkommende og insinuerte at brukeren umulig kunne ha hodet på rett plass når vedkommende hadde det yrket hun hadde.

Alle er her enig om at det i den konkrete tråden du sikter til gikk litt overstyr, men der har de impliserte parter ryddet opp og sagt unskyld. Ferdig med det.

Dette er vel nettopp et forum der du kan få mene det du vil om mangt, men det er her - som ellers i samfunnet - slik at hvis du offentliggjør din mening, så vil alltid noen være enig, og andre være uenig. Slik er livet, akademiker eller ikke; livet ville vært en forferdelig kjedelig tilstand om alle var skjønt enige.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 12:30   #13
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Alle er her enig om at det i den konkrete tråden du sikter til gikk litt overstyr, men der har de impliserte parter ryddet opp og sagt unskyld. Ferdig med det.

Dette er vel nettopp et forum der du kan få mene det du vil om mangt, men det er her - som ellers i samfunnet - slik at hvis du offentliggjør din mening, så vil alltid noen være enig, og andre være uenig. Slik er livet, akademiker eller ikke; livet ville vært en forferdelig kjedelig tilstand om alle var skjønt enige.

Kan ikke annet enn være enig i det

Gammel 07-10-06, 14:03   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg fikk med meg at de trakk seg inn igjen og beklaget uttalelsene og det er veldig bra, men da var jeg allerede så provosert at jeg laget denne tråden.

Jeg synes det er litt rart at du ikke vil godta unnskyldningene som kom i den tråden. For hadde du gjort det, ville du ikke blitt så provosert som du tydligvis er blitt nå. Man kan ikke drive å dra opp ting som er gjort og sagt og beklaget i hver eneste tråd og diskusjon heretter. Vannet som rant under bekken i forrige uke er borte og i sjøen nå, og jeg synes man skal ta utgangspunkt i det vannet som faktisk renner der nå.

Hvis jeg skulle gå rundt og være sur på alle som en eller annen gang i livet mitt hadde vært ufin mot meg, ja da ville jeg ikke hatt det noe særlig godt. Og samme prinsippet synes jeg skal gjelde her, har noen sagt unnskyld på en ærlig og redelig måte så må man godta det.

Bortsett fra det så signerer jeg Skilpadda på alle punkt.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:04   #15
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes det er litt rart at du ikke vil godta unnskyldningene som kom i den tråden. For hadde du gjort det, ville du ikke blitt så provosert som du tydligvis er blitt nå. Man kan ikke drive å dra opp ting som er gjort og sagt og beklaget i hver eneste tråd og diskusjon heretter. Vannet som rant under bekken i forrige uke er borte og i sjøen nå, og jeg synes man skal ta utgangspunkt i det vannet som faktisk renner der nå.

Hvis jeg skulle gå rundt og være sur på alle som en eller annen gang i livet mitt hadde vært ufin mot meg, ja da ville jeg ikke hatt det noe særlig godt. Og samme prinsippet synes jeg skal gjelde her, har noen sagt unnskyld på en ærlig og redelig måte så må man godta det.

Bortsett fra det så signerer jeg Skilpadda på alle punkt.

dette innlegget burde vel ligge på flisespikker-forumet

Gammel 07-10-06, 14:17   #16
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Forklar gjerne hvorfor du mener det. Sikkert fler enn meg som lurer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:28   #17
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Svarer paa spoersmaalet i overskriften jeg>

Dette er helt klart et forum for slike som meg . Jeg synes det er artig at det er mange her som er opptatt av at vi bruker det norske spraaket riktig. Jeg er nok selv mer enn middels opptatt av rettskrivning, og synes det er bra at det er saa mange som skriver riktig her. Da er kanskje ikke det norske spraaket saa ute aa kjoere som jeg trodde allikevel . Paa den annen side kunne jeg aldri tenke meg aa henge meg opp i andres skrivefeil, bare hvis det ligger noe humoistisk paa lur, som jeg bare ikke kan klare aa overse.

Maa ellers si at jeg ville synes det var synd om dette med rettskrivning ble saa fokusert paa at noen vegret seg for aa si sin mening her inne. Det er jo tross alt innholdet som er viktig, og det er sjelden folk skriver saa mye feil at innholdet blir utydelig.
Goey at det er en egen traad hvor man kan pirke paa og leke med spraaket saa mye man vil. Hvis man holder seg der med sitt flisespikkeri, saa kanskje man forhindrer at noen faar skrivevegring.

Ellers liker jeg selvfoelgelig ogsaa godt innholdet paa dette forumet og maaten det snakkes paa. Har sagt det foer, men maa bare gjenta at jeg serioest er redd for aa bli avhengig . Naar det er saa artig her, saa har i hvert fall jeg en tendens til aa bli her litt for lenge, og det maa jo gaa ut over noe annet.
les > helst husarbeid

Naa maa jeg bare faa sagt, foer alle iler til aa skal rette paa meg her, at jeg mangler visse tegn og bokstaver paa mitt tastatur. Saa det er ikke feil alt som ser ut som feil .

Gammel 08-10-06, 21:21   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg fikk med meg at de trakk seg inn igjen og beklaget uttalelsene og det er veldig bra, men da var jeg allerede så provosert at jeg laget denne tråden

Tror dette er problemet med en skriftlig diskusjon i stedet for en muntlig. Det skriftlige er skrevet, og det vil alltid stå der. Selv om man etterpå unnskylder kan andre likevel gå tilbake og lese det første innlegget om igjen og om igjen, fyre seg opp over dette og ignorere unnskyldningen som kommer lenger ut. Dette har jeg sett gjentatte ganger. Man unnskylder seg og forklarer til man blir blå, likevel er det det første innlegget som det atter en gang hyles om. Dette ligger vel bare i kommunikasjonsformens natur og er et evig problem som alltid vil være der.

Likevel, Zefid, ber jeg om at du og andre lærer dere å godta en unnskyldning og gå videre. Noen ganger går man over streken i heftige diskusjoner, det kan alle gjøre når man blir nok provosert. Kunsten er å innrømme dette, og trekke kommentaren tilbake og be om unnskyldning. Da mener jeg at det bør være ok, og at diskusjonen kan fortsette i stedet for at den låses som på diverse andre fora.

Resten av det du klager på skjønner jeg rett og slett ikke problemet med. Hvis en gjeng her inne er enige om mye må de jo få gi uttrykk for dette. De kan jo ikke late som om de er uenige og argumentere mot hverandre bare fordi de ikke skal virke som en skummel gjeng. Det at det finnes en gruppe akademikere med relativt lik holdning til en del saker betyr ikke at det kun er disse som skal være her. Det blir kjedelig for disse hvis de ikke har noen å diskutere med! Og for min egen del, hvis jeg begynner å delta i et forum, og etterhvert ikke føler meg hjemme der av en eller annen grunn finner jeg meg et annet forum, heller enn å surve over at de på forumet ikke er slik som meg.

De som var skremt av "mafiaen" på NM frarådes herved å delta i dette forumet, siden disse skrekkelige menneskene nå har tatt plass her. De har ikke forandret seg og blitt "snillere" her inne, de er nøyaktig de samme. NM burde nå være trygt og mafiafritt.

Gammel 07-10-06, 10:32   #19
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Dette var en kostelig tråd! Haha, nå fikk jeg meg en del gode lattere!

Gammel 07-10-06, 14:35   #20
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan skal jeg ellers forstå ditt svar på Adriennes innlegg?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne

Opprinnelig lagt inn av Zefid

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.