Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 00:23   #1
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg digger slike ordspill!

Jeg også, dessverre blir mine alltid like teite.

Gammel 07-10-06, 00:26   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg også, dessverre blir mine alltid like teite.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:50   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vær så snill...

La ikke "hæ, sier du at jeg er dum fordi jeg har ingen høyere utdanning?" være NMs svar på "sier du at jeg er en dårlig mor, hæ?"

Her er det høyere takhøye enn man feks. kan finne på NM, men forskjellen her er at de fleste klarer og skille at man faktisk får kommentar på sak og ikke på person, tror jeg.

Hvis man blir fryktelig fornærmet over at man blir pirket på av skrivefeil, hvorfor ikke gi tilbakemelding på dette med en gang? Istedet for å gå og gnikke på det i lang tid. Hvis man synes at en bruker har brukt harde ord og gått til personangrep, hvorfor ikke kommentere det da? Istedet for å lage tråder som dette. Kanskje har man som mottaker tolket ting i en helt annen retning enn avsender prøvde på.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:57   #4
Ferskna
Fullverdig medlem

Ferskna sin avatar

Hvor: på landet, nær byen..
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hvis man blir fryktelig fornærmet over at man blir pirket på av skrivefeil, hvorfor ikke gi tilbakemelding på dette med en gang? Istedet for å gå og gnikke på det i lang tid. Hvis man synes at en bruker har brukt harde ord og gått til personangrep, hvorfor ikke kommentere det da? Istedet for å lage tråder som dette. Kanskje har man som mottaker tolket ting i en helt annen retning enn avsender prøvde på.

Gammel 07-10-06, 01:04   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Veldig enig med m|nken. Enkelte har litt krassere penn enn andre, men de er ikke nødvendigvis ufine av den grunn. Og er du usikker så tar det opp med vedkommende.

Den prikkefobien er jo bare komisk.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:57   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med forbehold om at jeg ikke har fått med meg hva som er skjedd de siste dagene vil jeg allikevel uttale meg....

Tonen er litt tøffere, uten at det er "tiss og bæsj" tone (foreløpig).
Temaene er ikke bare barn og babys vekst og leven, men tar utgangspunkt i mye av diskusjonene som var på MM. Språk, klær, interiør og annet som opptar foreldre utover bare det å være foreldre.

Jeg må si for egen del at jeg finner så mye interessant og morsomt å lese at jeg ofte glemmer å svare.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.