|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvem er dette forumet for?
For så godt som alle betyr innhold mest. For alle, tror jeg faktisk. Jeg skriver heller ikke helt korrekt alltid, men jeg føler med ikke truffet av at noen her inne er over normalt opptatt av rettskriving. Akkurat som deg så vet jeg at innholdet betyr mest.
|
|
|
#182 |
|
kamerat
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er dumt du ikke trives her, Nille, men jeg tror inntrykket ditt er litt feil. Drivet bak dette forumet er jo absolutt ønsket om å lage et sted med interessante og meningsfulle og morsomme innlegg og diskusjoner. Jeg er nok blant dem som kan virke sykelig opptatt av rettskrivning, men a) 90 % av det tas ut inne på flisespikkeriet, b) mange av "rettelsene" er interne spøker, c) jeg bruker mye mer tid på å filosofere om språk og samfunn og d) jeg synes dårlig argumentasjon er 100 000 ganger verre enn dårlig rettskrivning. Jeg er her for innholdets skyld, helt ubetinget. (Uttrykk og innhold er dog ikke uavhengige av hverandre.)
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 08-10-06 kl 12:11. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er faktisk ikke alle som kommer fra NM,aldri vært der og tror heller ikke at jeg skal dit. Så ikke hopp på den løsningen der altså, dårlig ynnskyldning for å kommentere noe. Jeg bruker att annet forum som jeg ikke vil dele med dere for der er det mest vennskapelig tone som gjør at man kan diskutere til ett vist punkt. Moderatoren der er kansje litt rask men greit det er bedre å være venner og føle seg vel, enn å komme midt i ett gjengopprør. Å det kan vel man føle av og til som om man trenger seg litt på. Hadde ikke drømt om at man skulle reagere slik på mine uskyldige ord, jeg tolker det på den måte at noen måttte føle seg truffet, men jeg takker for den støtten som jeg har fått. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Ryli. Selv er jeg også interessert i språk og gramatikk, men jeg kommenterer sjelden eller aldri dette i innlegg som ikke ligger i flisespikkerforumet. Unntaket er dersom innleggeren selv kommenterer skrivefeil eller lignende. På resten av forumet er det selvsagt innholdet i innleggene som er det viktige! |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Live and let live
|
Sant, sant. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er dette forumet for?Eg trur Tinetoff er inne på noko viktig når ho dreg fram interne spøkar. Når ein les og skriv mange hundre/tusen innlegg på eit forum, så oppstår det raskt ein intern humor (som det også gjer i det verkelege liv). |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Æsj, kozemoze-forum. :klissete:
|
|
|
#189 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg trives også her..
|
|
|
#191 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvem er dette forumet for?Det er synd hvis noen tar diskusjoner på flisespikkerforumet som uttrykk for at det stilles enormt strenge krav til tegnsetting og ortografi på resten av forumet, eller hvis noen tolker én enkelt tråd (eller ett innlegg) som er litt kritisk som et uttrykk for at man ikke er ønsket her inne.
|
|
|
#192 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Tenkte kanskje at jeg ikke passet her siden jeg bare er en kjedelig |
|
|
|
|
|
#194 |
|
flisespikker
|
Om du passer inn eller ikke, er det uansett bare opp til deg selv å vurdere. Hvis noen sier noe som gjør at du ikke føler deg hjemme eller vel her, så er det din vurdering at du eventuelt ikke "passer inn", det er ikke noen som prøver å jage deg.
|
|
|
#196 |
|
flisespikker
|
Jeg kan jo i stedet warpe fullstendig, og i stedet benytte anledningen til å fortelle deg at jeg er veldig begeistret for signaturen din og har sitert den i tide og utide til folk jeg kjenner den siste tiden.
|