Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sparkingen av stortingsreferenten

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 13:17   #121
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sparkingen av stortingsreferenten

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Som sagt, jeg er ekstremt lite interessert i en moralsk "burde gjort" diskusjon, selv om jeg ser at andre vil ta den. (Tråden er for alle, så "be my guest", men jeg syns det er noe usmakelig, den ekstreme situasjonen tatt i betraktning).

Hvorfor er det usmakelig? Hetsen av EP tar jeg sterk avstand fra, men at det som skrives i denne tråden skal være usmakelig? Hadde EP kastet seg i vannet og lagt på svøm hadde det ikke vært noe diskusjon. At han som voksen og som leder for en gruppe ungdommer ikke skal ha noe ansvar for alle de unge som var der, er betenkelig i mine øyne, det bør absolutt ha sin "plass" i diskusjonen videre om sikkerhet, beredskap og roller.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 13:24   #122
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Problemet da er at det er bare AUF som lærer av det, mens jeg mener at det er mange ulike organisasjoner som kunne hatt god nytte av de erfaringene som AUF gjorde seg.

Beredskapsarbeid er vanskelig, og min erfaring, både fra oljebransjen og det offentige, er at det å dele erfaring og aktivt jobbe med det er det eneste som virkelig hjelper.

jeg er helt enig med at erfaringdeling er en god sak. Men jeg tenker at i dette tilfellet så er det kanskje Gjøvikkommisjonen som bør stå for den?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 15:44   #123
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

jeg er helt enig med at erfaringdeling er en god sak. Men jeg tenker at i dette tilfellet så er det kanskje Gjøvikkommisjonen som bør stå for den?

Gjørv, tenker du? Ja, det hadde vært det beste.

Gammel 14-08-13, 15:48   #124
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det bør iallefall ikke være media, sånn som det har blitt nå.

Gammel 14-08-13, 15:53   #125
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ja, beklager. Gjørv.

Gammel 14-08-13, 15:57   #126
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skyld på iPhone.

Gammel 14-08-13, 16:03   #127
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Skyld på iPhone.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.