|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Sparkingen av stortingsreferenten
Hvorfor er det usmakelig? Hetsen av EP tar jeg sterk avstand fra, men at det som skrives i denne tråden skal være usmakelig? Hadde EP kastet seg i vannet og lagt på svøm hadde det ikke vært noe diskusjon. At han som voksen og som leder for en gruppe ungdommer ikke skal ha noe ansvar for alle de unge som var der, er betenkelig i mine øyne, det bør absolutt ha sin "plass" i diskusjonen videre om sikkerhet, beredskap og roller. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Tidsklemma
|
jeg er helt enig med at erfaringdeling er en god sak. Men jeg tenker at i dette tilfellet så er det kanskje Gjøvikkommisjonen som bør stå for den?
|
|
|
|
#123 |
|
Yes, we can!!
|
Gjørv, tenker du? Ja, det hadde vært det beste.
|
|
|
#124 |
|
Hertuginne
|
Det bør iallefall ikke være media, sånn som det har blitt nå.
|
![]() |
|
|