|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva synes du om at "tåstripene" synes i lukkede sko? | |||
| Nam, det er smashing og sexy! |
|
5 | 4,24% |
| Usj, det må da kunne gå an å finne sko som passer. |
|
68 | 57,63% |
| Hm, det har jeg aldri tenkt på. |
|
31 | 26,27% |
| Så lenge tærne er uten hår så..... |
|
10 | 8,47% |
| Jeg mener mangt og mye og skriver egen utredning i tråden. |
|
4 | 3,39% |
| Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Hertuginne
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeI følge en fyr jeg så i sånn ca ti sekunder på TV i går (en eller annen britisk "stylist") så er toe cleavage noe av det mest sexy menn vet om. Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent, unntaket er kanskje ballerinasko.
|
|
|
#42 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme:lærte-noe-nytt-i-dag-også-på-FP-takk-for-bilde-og-forklaring-på-ord:
|
|
|
#43 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg syns ikke det er fint når halve tærne synes, spesielt ikke i høyhælte sko og når det tyter ut. Om bittelitt synes i ballerinasko så kan jeg til nød leve med det, men jeg tror ikke jeg har noen sko som er sånn. Har lange tær og er obs på det. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme
Eg får ikkje sett klippet. Hrmf. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJammen ikke rart folk får komplekser.. Har jeg aldri tenkt over, ikke har jeg tenkt til å begynne med det heller og det kunne ikke brydd meg mindre så lenge folk er hyggelige. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeHaha, dette uttrykket har jeg aldri hørt, og jeg har noen år (alt for mange) i skobransjen. :knegg. Uansett, på bildet kokos viser med de pumpsene så er jo skoene for små ser detbut til det er jo ikke pent uansett. På ballerinas og pumps med lavere hel hvor bare litt vises er det helt ok. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeI utgangspunktet synes jeg ikke det er fint, men det kommer helt an på foten og ikke minst skoene. Med noen sko er det lekkert. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Signerer! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg liker ikke tær i der hele tatt, så jo mindre som synes av dem jo bedre.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg også.
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet der har jeg aldri lagt merke til eller tenkt over og slik håper jeg det fortsetter å være. Jeg er i grunnen til tider litt overrasket over hva folk legger merke til hos forbipasserende.
|
|
|
#53 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeDet har jeg aldri tenkt på. Men har sikkert aldri vært utsatt for ekstreme varianter.
|
|
|
#54 |
|
Lett rørt
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeViss det ikke er meningen at de skal vises så liker jeg det ikke.
|
|
|
#56 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeÅrsaken til at jeg spurte var at jeg vraket mange sko på grunn av det i sommer. Fordi jeg ikke synes at det er pent på meg. Min venninne var sjokkert. Hun mente det var sexy. Så derfor måtte jeg jo finne ut hva andre tenker. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg må bare understreke at jeg ikke liker sko som viser mye tåsprekk på meg. Hva andre går i bryr jeg meg ikke om i det held tatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#58 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg synes ikke tåkløft er pent. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremmeJeg ser aldri på andres sko og hva som vises/ikke vises. Hadde nok ikke lagt merke til Julianne Moore heller jeg.
|
![]() |
|
|