Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva synes du om at "tåstripene" synes i lukkede sko?
Nam, det er smashing og sexy! 5 4,24%
Usj, det må da kunne gå an å finne sko som passer. 68 57,63%
Hm, det har jeg aldri tenkt på. 31 26,27%
Så lenge tærne er uten hår så..... 10 8,47%
Jeg mener mangt og mye og skriver egen utredning i tråden. 4 3,39%
Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-13, 15:10   #41
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tåstripene vises i sko som ikke er åpne fremme

I følge en fyr jeg så i sånn ca ti sekunder på TV i går (en eller annen britisk "stylist") så er toe cleavage noe av det mest sexy menn vet om. Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent, unntaket er kanskje ballerinasko.

Gammel 23-08-13, 15:24   #42
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:lærte-noe-nytt-i-dag-også-på-FP-takk-for-bilde-og-forklaring-på-ord:
Nei, det er ikke pent når tærne er på vei ut av skoene. Litt er ok, som Kokos viser lenger opp her.

Bildet Skilpadda viser - not so much. Uff, det må være veldig ubehagelig å gå med sprikende småtær.

Gammel 23-08-13, 15:58   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det er fint når halve tærne synes, spesielt ikke i høyhælte sko og når det tyter ut. Om bittelitt synes i ballerinasko så kan jeg til nød leve med det, men jeg tror ikke jeg har noen sko som er sånn. Har lange tær og er obs på det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 17:04   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fant forklaringen: http://www.latenightwithjimmyfallon....geddon/n37330/

Eg får ikkje sett klippet. Hrmf.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 17:15   #45
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

av Julianne Moore.

Litt toecleveage er greit.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 17:28   #46
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jammen ikke rart folk får komplekser.. Har jeg aldri tenkt over, ikke har jeg tenkt til å begynne med det heller og det kunne ikke brydd meg mindre så lenge folk er hyggelige.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 18:10   #47
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Haha, dette uttrykket har jeg aldri hørt, og jeg har noen år (alt for mange) i skobransjen. :knegg. Uansett, på bildet kokos viser med de pumpsene så er jo skoene for små ser detbut til det er jo ikke pent uansett. På ballerinas og pumps med lavere hel hvor bare litt vises er det helt ok.

Og ellers enig med det Avatar sier.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 18:54   #48
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

I utgangspunktet synes jeg ikke det er fint, men det kommer helt an på foten og ikke minst skoene. Med noen sko er det lekkert.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 19:25   #49
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ikke det er fint når halve tærne synes, spesielt ikke i høyhælte sko og når det tyter ut. Om bittelitt synes i ballerinasko så kan jeg til nød leve med det, men jeg tror ikke jeg har noen sko som er sånn. Har lange tær og er obs på det.

Signerer!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 20:25   #50
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke tær i der hele tatt, så jo mindre som synes av dem jo bedre.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 20:51   #51
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg liker ikke tær i der hele tatt, så jo mindre som synes av dem jo bedre.

Der er jeg også.
Jeg kan strekke meg til å si at det til nød kan gå an at streken mellom stortå og den neste tåa såvidt vises, til nød.

Når tærne ramler utenfor skoa så syns jeg det er gørrkvalmt, men jeg syns jo tær generellt er kvalmt da foruten barnetær opp til en viss alder.

Tåfetisj finnes jo, men jeg får meg aldri til å tro at alle menn liker tåkløft *grøss for et ord*.

Gammel 23-08-13, 21:05   #52
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der har jeg aldri lagt merke til eller tenkt over og slik håper jeg det fortsetter å være. Jeg er i grunnen til tider litt overrasket over hva folk legger merke til hos forbipasserende.

Gammel 23-08-13, 21:15   #53
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Det har jeg aldri tenkt på. Men har sikkert aldri vært utsatt for ekstreme varianter.

Gammel 23-08-13, 21:24   #54
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Viss det ikke er meningen at de skal vises så liker jeg det ikke.

Gammel 23-08-13, 21:56   #55
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Det er en problemstilling som ikke en gang når Topp500000-lista mi, gitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 23:48   #56
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Årsaken til at jeg spurte var at jeg vraket mange sko på grunn av det i sommer. Fordi jeg ikke synes at det er pent på meg. Min venninne var sjokkert. Hun mente det var sexy. Så derfor måtte jeg jo finne ut hva andre tenker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 00:44   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare understreke at jeg ikke liker sko som viser mye tåsprekk på meg. Hva andre går i bryr jeg meg ikke om i det held tatt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 01:32   #58
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke tåkløft er pent.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 01:51   #59
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser aldri på andres sko og hva som vises/ikke vises. Hadde nok ikke lagt merke til Julianne Moore heller jeg.

Men på meg selv så må skoene passe, og minst mulig av tærne vises.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 21:22   #60
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva er det liksom som skal være sexy med det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.