|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opplys meg: ridningDet er dyrt, og det er også det eneste argumentet jeg har funnet mot å la Storesøster drive med hest. Nå rir hun 2 ganger i uka, og henger i stallen i helger og etter skoletid. Hun hjelper til med runderidning (tjener noen kroner eller får ridetid) ridebursdager, og vi vet hvor hun er og hva hun driver med. Sist redigert av Billa : 27-08-13 kl 21:42. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Opplys meg: ridning
Eller de kan drive med idrett. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Leser
|
:gnir krystallkula: Dere blir kreative, løsningsorienterte og krampepositive.
|
|
|
#105 |
|
kamerat
|
Sv: Opplys meg: ridningDet kan til og med gå bra med sånne som stort sett satt hjemme og leste (og spiste sjokolade). Just sayin’.
|
|
|
#106 |
|
Leser
|
Sv: Opplys meg: ridningJeg har faktisk planer om å farge min egen ull, har bare ikke kommet så langt, og nå vet jeg hvor jeg skal henvende meg for hjelp, altså.
|
|
|
#108 |
|
Leser
|
Den dyreste ullen du får tak er moskusull (eventuelt yak ull), tror det har noe med at det er best å følge etter moskusen og plukke ull fra kjerr og busker fremfor å greie den (så det var anbefalt en avstand på 200 meter i reklamen for moskussafari) Ekte menn kan bruke gensre laget at moskusull. Kanskje jeg går for hest i stedet?
|
|
|
#109 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Det har ikke hold i virkeligheten. :gammel hestejente: Men vi hang ikke på gatehjørnene i det minste. Det var kontrollert fyll på låven. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Opplys meg: ridningAkkurat her jeg sitter nå, med elefantdoser smertestillende innabords, krykker, og gips på grunn av tommelbrudd, er jeg noe fristet til å AVbefale riding på det sterkeste. Men jeg elsker det, snupsen elsker det, så jeg er nok tilbake i stallen så fort jeg er på beina.
|
|
|
#111 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Opplys meg: ridningFor å være diplomaten her, hest er selvsagt en fin sport, som jeg nevnte tidligere, med mange fordeler. Noe som også er dokumentert. Men det aller viktigste for alle er jo selvsagt å finne en aktivitet man trives med, og et sted der man hører "hjemme". Mannen min har spilt ishockey i alle år, og det er hans greie. Ishallen er en plass han virkelig får påfyll av å være. Det hadde aldri vært noe for meg. Hadde man gått inn i alle forskjellige aktiviteter, som var bedrevet over tid, og gjort undersøkelser, så tror jeg man hadde gjort omtrent utelukkende positive funn, i den ene eller andre retningen. Det er spennende dette å se hva hobby og fritidsaktiviteter kan gjøre for liten og stor. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Opplys meg: ridningKorpsbarn blir skarpe som gamle! http://www.nrk.no/livsstil/korpsunge...amle-1.7805794
|
![]() |
|
|