|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I.d. bareMinerals
Ja, en lys og en mørkere i samme tone (selvf.) Glemte å si det. "Neutral-skalaen" er den som passer best til min hudtone. Det er Medium Beige, og Fairly light jeg har. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Sv: I.d. bareMineralsTror jeg også vil ha neutral..
|
|
|
#44 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I.d. bareMineralsNåja, det er mye bullshit ute og går, men mineralsminke er gjerne renere enn vanlig sminke, i hvertfall de fleste ikke-kommersielle merker, som ofte inneholder så lite som fire-fem ingredienser. Siden det er pudder, slipper man oljer, emulgatorer, konserveringsmidler osv, så det er en fordel. Bare Minerals er nok ikke blant de aller reneste merkene, men det absolutt største, og mest kjente. Mange mineralsminkemerker inneholder også sink, som kan berolige irritert hud (eller faktisk også tørke ut).
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I.d. bareMineralsJeg er lys i huden, men bruker medium beige året rundt og synes ikke det blir for mørkt eller unaturlig. Ser selvfølgelig blekere ut om vinteren siden underlaget er lysere. Prøvde fairly light om vinteren, men det var helt feil for meg, ble helt blass.
|
|
|
#46 |
|
Det norske
Sv: I.d. bareMineralsDa har jeg kjøpt og funnet konklusjonen for meg. Jeg kjøpte start-kit'et med medium beige, og kan bruke den fargen, men den er kanskje bittebittelitt for brun for meg og min lyse hud.
|
|
|
#47 |
|
Opp og fram, - framover
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Det norske
Sv: I.d. bareMineralsSom jeg forstår det, så er Mineral Veil nøytral, den gir ikke farge. Den som fulgte med i medium-startkit'et var ganske lys, og ved bruk gir den ikke farge oppå foundation. Det er bare et tynt "beskyttelseslag".
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: I.d. bareMineralsNeida Verity, det stemmer det. Den gir ingen farge i det hele tatt. |
|
|
|
#50 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: I.d. bareMineralsTrenger en rush eller noe sånt... Hva kjøper jeg? Bruker neutral-skalaen ellers i fund. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: I.d. bareMineralsDrar opp igjen, og lurer på om det er komt noen nye produker som er gode i dette merket!?
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kompakt foundation er bra. Vet ikke om den er så veldig ny, men jeg tror ikke den har vært på markedet like lenge som det løse pudderet. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Erfaren nok
|
Den kom vel tidligere i år. Jeg har den.
|
![]() |
|
|