|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Må jeg bruke det? Jeg er snart 42 år, og føler strengt talt ikke noe behov. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når begynne med antirynkekrem?
Er det noe sånt du bruker? http://oslohudlegesenter.no/hudpleie...taminsyre.html
|
|
|
#25 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg har ikke begynt og er førti. Jeg er full av linjer på kryss og tvers. Men jeg renser og tilfører fuktighet. det får holde. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg har akkurat begynt og er 39. Jeg har superduper hud, såvidt litt linjer i pannen og smilerynker og tror jeg kan takke minimal soling og at jeg alltid har brukt fuktighetskrem og faktor for det.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg begynte da jeg var 26, etter tips fra min søster om at man bør begynne når man er 25 (hun er ikke hudpleier eller noe innenfor den sjangeren, men oppdatert på slikt). Da hadde jeg plutselig fått større porer, og ønsket å forebygge rynker. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
heimføing
|
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Hvordan har dere tid til alt dette? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg har hørt at mesteparten (75 %?) av årsaken til rynker ligger i genene, så jeg velger å stole på at mine foreldres barnerumpeansiktsgener (og spesielt min mors, siden det er henne jeg er desidert mest lik), gjør seg gjeldende for meg. De resterende 25 prosentene bekjemper jeg med et godt serum og en fet nattkrem. Og solkrem, om jeg husker på det. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Ja. Noe i den duren. Samme virkestoff.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg har jo måttet skifte kremer etter hvert som jeg er blitt eldre, men jeg kjøper aldri antirynkekremer. Mamma har MASSE rynker, og er veldig tynn. Jeg satser på at jeg får litt mindre, og at det at jeg er noe fyldigere enn henne gjør at rynkene blir glattet litt ut. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg merka plutselig at å sitte fremoverbøyd og sminke seg over speilet var en særldeles lite lur aktivitet for selvfølelsen, trynet hang nedover aaaaaaaargh. Jeg bytta ut den billige kremen med en litt dyrere det sto moden hud på og håper det beste.Så man begynner vel egentlig når det er tid for det, folk er veldig forskjellig og det er vel lite man kan gjøre utenifra egentlig. Kosthold trening, lite soling og røyk og gode gener er vel absolutt det mest middelet mot sviskefjes.
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg vil si sånn ca aldri. Gidder ikke bruke masse penger på sånt fjas. Er snart 36 og har omtrent ikke rynker. :datapunkt: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg dusjer og vasker ansiktet med vann, smører med en eller annen krem morgen og kveld, alt fra Elisabeth Ardens visible difference til Spenol. Har lite rynker og er nesten 50 år. Viktig for meg er at huden ikke føles tørr. Ellers tror jeg det kommer mye an på hva slags hudtype man har. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Spenol inneholder hormon-drit. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Jeg satser visst også på dette med gener, og da fra min mors side... mamma har ikke mye rynker, mormor hadde aldri halvparten så mange som farmor...
|
|
|
#39 |
|
intro
|
Sv: Når begynne med antirynkekrem?Blir 40 nå, og bruker ikke rynkekremer, men veldig fuktgivende og forholdsvis rimelige Eucerin-kremer fra apotek. Det er vanskelig å vurdere slikt selv, men jeg får høre at jeg har ganske 'ung' hud, og har ikke følt behov for mer avanserte kremer. Foreldrene mine har lite rynker til å nærme seg 70, og jeg har ikke akkurat vært den ivrigste soleren (
|
|
|
|
#40 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må innrømme jeg har vært lite flink til å sjekke sånt, har ikke vært prioritert enten jeg kjøper en krem i parfymeri eller på dagligvare. |
|
|
|
![]() |
|
|