|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødsshowet
Dette er jeg i grunn enig i, selv om jeg ikke har grunnlag for å helt og holdent betvile "evnene" hennes. Dette, og mangt og meget annet, burde man holdt seg for god til å lage show rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: DødsshowetJeg er ikke laget for slikt i utgangspunktet - men har jo tatt meg i å tenke "enn om". Jeg savner pappan min fryktelig og periodevis hele tiden og er jo helt klart en av de som er "i målgruppen"
![]() |
#23 |
Slumrende Ullteppe
|
Her er jeg og. Jeg syns det er direkte uetisk å lage show ut av menneskers sorg og savn.
![]() |
#24 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: DødsshowetJeg kjenner opptil flere som vanligvis er oppegående, men som tror på sånt. Jeg syns det er uproblematisk hvis de fisker seg frem til en død mor og sier "hun har det bra nå" eller "hun er stolt av deg", men når de begynner å blande seg i dødsårsaker og sånt har det gått for langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: DødsshowetJeg blir mer fnisen enn opprørt over dette, men har i et par tilfeller blitt litt uggen av måten (jeg synes) hun utnytter sørgende mennesker på. Jeg prøver å ha respekt for andres overbevisninger, men dette er så på jordet i mine øyne at jeg blir satt ut.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DødsshowetJeg synes det er tragisk.
![]() |
#28 |
Borte
|
![]() Sv: DødsshowetJeg syns det er en forferdelig uærlig og uetisk måte å tjene seg rik på. Det skulle vært forbudt å appellere til folks vondeste opplevelser og følelser og så ta penger for å servere dem noe som kanskje kan slumpe til å være sant, men som mest sannsynlig er ren løgn og fantasi. Det hører ikke noe sted hjemme.
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
Jeg har en god barndomvenninne som er blitt healer. Som snakker med de døde og hva-har-du. Jeg tror ikke på sånn. Ikke litt en gang. Likevel tror jeg ikke at venninnen min bevisst lurer folk. Hun tror på det hun gjør.
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: DødsshowetJeg er litt uenig i at Lisa tror at hun snakker med de døde. Jeg tror hun muligens tror at hun har overnaturlige evner, og at hun har "rasjonert" (sic!) seg fram til at det er de døde som gir henne opplysningene, og at hun ikke leser dem selv i dem hun snakker med. Men hun shower jo masse rundt dette, høre stemmer osv. og det tror jeg rett og slett er tull og jeg tror hun er ekstremt klar over det også.
![]() |
#32 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: DødsshowetSlike mennesker er i mine øyne så ufattelig kyniske. De står på en scene og gjør seg til mens de drar pengene ut av lommene på sørgende mennesker. Jeg får lyst å sparke de bak.
![]() |
|
|