Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bytte fra iphone til android?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 11:48   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytte fra iphone til android?

Jeg hadde iPhone 3 og 4 i tilsaman tre år, byttet til samsung s2, deretter s3 og har nå en s4. Jeg er strålende fornøyd med samsung/android!

Gammel 18-09-13, 12:01   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Iphonen min synger på siste verset, så jeg drar opp denne igjen. Jeg har iPhone 4 nå. Jeg har tatt en kikk på jobbens telefonlister, og noen ny 5S eller hva det er kan jeg nok glemme, de har nettopp lagt til femmeren. Iphone 5 er egentlig en brukergruppe over meg, men jeg kan sikkert krangle meg til den.

Eller så kan jeg gå for en Galaxy S4, da slipper jeg å krangle.

Så hva velger jeg? En iPhone 5 uten S eller galaxyen? Vil jeg angre hvis jeg velger android? Kan en Galaxy snakke med Mac'en min? Jeg har "alltid" hatt iPhone, men har et møkkanettbrett (Asus) med Android. Det er fra jobben, har brukt det omtrent en gang. Men eldste har Sony-telefon med Android, og den syns jeg virker kjempefin.

Valgets kvaler altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:03   #23
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg gikk over fra iPhone til Samsung S2 for to år siden og har ikke angret en dag. Nå har jeg nettopp kjøpt en S4 og er superfornøyd, utrolig bra skjerm og kamera.

Gammel 18-09-13, 15:06   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en iPhone jeg hater. Gleder meg til å gå over til denne: http://www.samsung.com/no/consumer/m...SM-C1010ZWANEE

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:10   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Den der tror jeg nok ikke står på jobbens telefonliste, Maverick.

Men uansett: blir den ikke veldig klumpete?

Gammel 18-09-13, 15:25   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh, synes ikke det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:27   #27
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fremdeles ikke kommet over det faktum at man ikke kan ha Gulesider app med Iphone. Bytt bytt bytt!!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:31   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker jo ungenes androider. Det er xperia da, men jeg liker egentlig samsung bedre tror jeg. Jeg tror jeg kommer til å teste android neste gang selv om jeg synes s4 er svær.

Gammel 18-09-13, 15:31   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vant til iPhone, og har testet ut mannens Samsung bare for gøy, og jeg tror sjansen for at jeg går over er helt mikroskopisk liten. Jeg syns de er utrolig tungvinte å manøvrere seg rundt i.
Hadde jeg vært vant til Samsung (androidløsninger) hadde jeg sikkert ment motsatt.

Gammel 18-09-13, 15:49   #30
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Maverick: Tenkte mer på bredden. Den har jo klumper både her og der ser det ut til?

Jeg er fortsatt usikker. Min iPhone 4 er verdens treigeste, men den er stappfull og gammel. Regner jo med at femmeren er raskere. Kanskje jeg skal be telefonmannen på jobben velge for meg?

Gammel 18-09-13, 16:07   #31
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har fremdeles ikke kommet over det faktum at man ikke kan ha Gulesider app med Iphone. Bytt bytt bytt!!

Kan man ikke? Jeg har en gulesider app på min iphone, i hvert fall.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 16:15   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Kan man ikke? Jeg har en gulesider app på min iphone, i hvert fall.

Nei, nå tar du nok feil, for det går visst ikke.

(Selvsagt går det. Jeg har også det.)

Gammel 18-09-13, 16:16   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nei, det har jeg ikke! Hvor har den blitt av?

Gammel 18-09-13, 16:17   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Den hadde bare lagt seg i skyen da jeg skiftet telefon.

Gammel 18-09-13, 16:31   #35
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Den heter Gule Sider. Man kan også ha 180.no og sikkert flere varianter. Så det stemmer ikke.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 16:42   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å finne apper til iphone er ikke akkurat problemet stort sett. Men jeg synes strukturen er litt låst, kalenderen er dårlig og kameraet er dårlig. Mannen har en nokia som tar uendelig mye bedre bilder og har bedre kalender. Men den har ikke så mange apper at det gjør noe.

Gammel 18-09-13, 17:10   #37
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Den heter Gule Sider. Man kan også ha 180.no og sikkert flere varianter. Så det stemmer ikke.

Den funker ikke på samme vis, med mindre det har skjedd noe nylig. På Android gjør appen et oppslag og viser hvem som ringer før jeg svarer. Det gjør den ikke på iPhone, så vidt jeg vet? Det funket ihvertfall ikke sist jeg forsøkte, da fant jeg ut at det var begrensninger i iOS som gjorde at utviklerne ikke får tak i innringers nummer og dermed ikke får gjort oppslag.

Gammel 18-09-13, 17:28   #38
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Den funker ikke på samme vis, med mindre det har skjedd noe nylig. På Android gjør appen et oppslag og viser hvem som ringer før jeg svarer. Det gjør den ikke på iPhone, så vidt jeg vet? Det funket ihvertfall ikke sist jeg forsøkte, da fant jeg ut at det var begrensninger i iOS som gjorde at utviklerne ikke får tak i innringers nummer og dermed ikke får gjort oppslag.

Jepp, dette savnet jeg VELDIG da jeg hadde iPhone.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 18:36   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er vant til iPhone, og har testet ut mannens Samsung bare for gøy, og jeg tror sjansen for at jeg går over er helt mikroskopisk liten. Jeg syns de er utrolig tungvinte å manøvrere seg rundt i.
Hadde jeg vært vant til Samsung (androidløsninger) hadde jeg sikkert ment motsatt.

Jeg blir alltid så overrasket når jeg leser dette, for jeg er virkelig helt ånnas når det gjelder tekniske ting, og både jeg og begge ungene har aldri hatt problemer whatsoever med å manøvrere oss rundt på Samsung Galaxy-telefonene. De er jo ikke så ulike iPhone i oppsettet at det gjør noe (er det ikke bla. dette Apple og Samsung har kriget om også, at både ytre og indre design er så likt?). Tungvint?

Gammel 18-09-13, 18:40   #40
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nesten litt komisk og vel verdt eit studium i forum-dynamikk og sjå kor ulike svara du Katta får er frå svara eg fekk for tre månadar sidan.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.