|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg hadde iPhone 3 og 4 i tilsaman tre år, byttet til samsung s2, deretter s3 og har nå en s4. Jeg er strålende fornøyd med samsung/android!
|
|
|
#22 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Bytte fra iphone til android?Iphonen min synger på siste verset, så jeg drar opp denne igjen. Jeg har iPhone 4 nå. Jeg har tatt en kikk på jobbens telefonlister, og noen ny 5S eller hva det er kan jeg nok glemme, de har nettopp lagt til femmeren. Iphone 5 er egentlig en brukergruppe over meg, men jeg kan sikkert krangle meg til den. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
snur
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg gikk over fra iPhone til Samsung S2 for to år siden og har ikke angret en dag. Nå har jeg nettopp kjøpt en S4 og er superfornøyd, utrolig bra skjerm og kamera.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg har en iPhone jeg hater. Gleder meg til å gå over til denne: http://www.samsung.com/no/consumer/m...SM-C1010ZWANEE |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Sv: Bytte fra iphone til android?Den der tror jeg nok ikke står på jobbens telefonliste, Maverick. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg har fremdeles ikke kommet over det faktum at man ikke kan ha Gulesider app med Iphone. Bytt bytt bytt!!
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg liker jo ungenes androider. Det er xperia da, men jeg liker egentlig samsung bedre tror jeg. Jeg tror jeg kommer til å teste android neste gang selv om jeg synes s4 er svær.
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Jeg er vant til iPhone, og har testet ut mannens Samsung bare for gøy, og jeg tror sjansen for at jeg går over er helt mikroskopisk liten. Jeg syns de er utrolig tungvinte å manøvrere seg rundt i.
|
|
|
#30 |
|
Har diplom
Sv: Bytte fra iphone til android?Maverick: Tenkte mer på bredden. Den har jo klumper både her og der ser det ut til? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Bytte fra iphone til android?
Kan man ikke? Jeg har en gulesider app på min iphone, i hvert fall. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Nei, nå tar du nok feil, for det går visst ikke.
|
|
|
#35 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
maler
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Å finne apper til iphone er ikke akkurat problemet stort sett.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Den funker ikke på samme vis, med mindre det har skjedd noe nylig. På Android gjør appen et oppslag og viser hvem som ringer før jeg svarer. Det gjør den ikke på iPhone, så vidt jeg vet? Det funket ihvertfall ikke sist jeg forsøkte, da fant jeg ut at det var begrensninger i iOS som gjorde at utviklerne ikke får tak i innringers nummer og dermed ikke får gjort oppslag.
|
|
|
#38 |
|
|
Jepp, dette savnet jeg VELDIG da jeg hadde iPhone.
|
|
|
|
#39 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg blir alltid så overrasket når jeg leser dette, for jeg er virkelig helt ånnas når det gjelder tekniske ting, og både jeg og begge ungene har aldri hatt problemer whatsoever med å manøvrere oss rundt på Samsung Galaxy-telefonene. De er jo ikke så ulike iPhone i oppsettet at det gjør noe (er det ikke bla. dette Apple og Samsung har kriget om også, at både ytre og indre design er så likt?). Tungvint?
|
|
|
#40 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Bytte fra iphone til android?Det er nesten litt komisk og vel verdt eit studium i forum-dynamikk og sjå kor ulike svara du Katta får er frå svara eg fekk for tre månadar sidan.
|
|
![]() |
|
|