|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
er her
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSkeptisk, punkt etter punkt med pengebruk, bare oljepengene som skal finansiere det så vidt jeg ser. Fedrekvoten redusert, dog heldigvis "bare" ned til ti uker. Dyrere bh og sfo ( slik jeg leser det). Ja ja, så får vi se hvordan regjeringen blir etter nye forhandlinger...
|
|
|
|
#42 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp går i regjeringHehe. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
awesom
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSlik jeg forstår det som står der handler det vel om differensering i barnehage og sfo-pris. Det vil si at vi som tjener greit med penger får en økt kostnad. Det blir jo sikkert greit med profittbarnehager i pengesterke strøk hoho.
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Høyre og Frp går i regjering
Hvorfor det? For meg var det det mest positive av alt.
Jeg leste det nettopp og ble også på fniseren. Tenker det er nok av lærere som tenker "det skal vi bli to om" (jeg hadde iallfall gjort det...) En dustete ting å bruke tid på. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfrik
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDet irriterer meg også at Siv sikkert føler seg sjempeviktig nå som hun endelig blir minister. :saklig: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var da voldsomt. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJeg er ikke overrasket. Det ville i grunn overrasket meg mer om KrF og Venstre faktisk gikk i regjering med FrP. Jeg er glad for utsettelse av prøveboring. Helt paff over KRLE- for meg er det å gå baklengs inn i fremtiden. Og hvis det er slik at prisen på SFO og barnehage økes, evt. graderes etter f.eks. inntekt, er det ganske skuffende. Særlig skuffende er det fordi Hareide skrøyt sånn over økt valgfrihet for barnefamiliene. De fire ukene med pappaperm som forsvinner kan ikke gjøre opp for dyrere barnehager for min del, men det er jo veldig i tråd med bælteite KrFs slu masterplan om at alle (mødre) egentlig bør være hjemme med barna sine til de begynner på kristen friskole
|
|
|
#49 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJaja. Den rent egoistiske upsiden er at FrP antagelig kommer til å ha svært mye mer posisjonsslitasje enn V. Samt at vippeposisjon kan være vel så effektivt for kjernesaker.
|
|
|
#51 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Høyre og Frp går i regjeringRegistrerer på Twitter at mange blå syns avtalen er blitt for mykje sentrum. Det blir etterspurt kva Høgresida har fått...
|
|
|
#52 |
|
Metallica!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSpiller det noen rolle hvordan dokumentene ser ut da?
|
|
|
#53 |
|
Hertuginne
|
Helt enig. Og sur fordi de andre går med på dette.
|
|
|
#55 |
|
|
Det er vel ikke sånn at det som står i dette dokumentet er det eneste de skal gjøre de neste årene?
|
|
|
|
#56 |
|
|
Joda, men jeg tror Høyre har en dempende og oppdragende effekt på FRP. Siv brølte jo ikke hoverende "Morna Trine og Knut Arild" i dag, men takket høflig for de hyggelige sonderingssamtalene. Så vi får ta tiden til hjelp... |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Jeg tenker at det er ok å kommentere bagateller også, og når det er i en parentes bør folk skjønne at det ikke er en big deal.
|
|
|
#58 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og noen påsto at MDG hadde uansvarlig økonomisk politikk |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Høyre og Frp går i regjeringInput: Jeg er klar over det. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kontrollfrik
Vet ikke, men ikke veldig stor. Se på udir.no, så kan du se hvor mange kompetansemål som dreier seg om K. |
|
|
|
![]() |
|
|