|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvordan reagerer du? | |||
Jeg hiver meg ut i leken med liv og lyst og tar frem de morsomme løstennene mine fra vesken.
|
|
18 | 13,04% |
| Jeg deltar mens jeg rødmer litt beskjemmet over at jeg synes det er litt flaut og litt gøy. |
|
49 | 35,51% |
| Jeg deltar, synes det er pyton og skriver et ironisk innlegg om hendelsen forum dagen etterpå |
|
25 | 18,12% |
| Jeg setter meg i et hjørne og observerer de lekende med ironisk distanse. |
|
15 | 10,87% |
Jeg går hjem! Jeg liker ikke sånn!
|
|
4 | 2,90% |
| Jeg går på kjøkkenet og tar oppvasken. |
|
27 | 19,57% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Det kommer helt an på leken. Quiz syns jeg er knallkjekt. Og jeg kan helt klart kose meg med sånne sitte i ro og gjette på noe, spinne videre på ett eller annet, løse en oppgave eller noe sånt. Litt synging er jeg heller ikke fremmed for. Bind for øynene eller stafetter med pinlige innslag blir jeg ikke særlig glad over, men hvis jeg ikke klarer å snike meg ubemerket unna blir jeg med med på kjøtt og flesk med et slags smil. Grensen går ved beføling, tror jeg.
|
|
|
|
#62 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Mange selskapsleker er morsomme - spesielt lagkonkurranser, quiz og denslags. Da kommer konkurransemennesket i meg fram. Jeg liker også singstar og karaoke. Litt for godt, kanskje...
|
|
|
#63 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?
Sånn ca sånn ja.
|
|
|
|
#64 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Quiz er kjempegøy, der deltar jeg med liv og lyst, om enn ikke alltid med glitrende kunnskap.
|
|
|
#65 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men da må jo løsningen være frivillighet. Det burde ikke bære slik at de som går ut og røyker blir sett på som demonstranter, mens de som deltar er kule og sporty.
|
|
|
#66 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg har ikke løstenner, men burde nok stemt det alternativet, for sammenlignet med de fleste av dere, elsker jeg nok selskapsleker. Kommer fra en famili hvor vi både leker og tuller når vi er samlet, vi dikter sanger og har det kjempegøy. Jeg har faktisk aldri tenkt på at noen ikke liker sånt jeg. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg har to prompeputer, selv om jeg aldri ville tatt dem frem som underholdning. I hvert fall ikke før jeg blir riktig, riktig gammel. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg er høflig nok til å delta selv om jeg ikke synes det er superstas akkurat. Er det godt laget så kan det til og med hende at jeg morer meg.
|
|
|
#69 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?.... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:59. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#71 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg er ikke den som vifter med armene for å bli sett og plukket ut, men deltar om jeg blir plukket ut. Er ikke så veldig glad i situasjoner hvor alles øyne er rettet mot meg, men hopper ut i det, da jeg synes det er ufint å gjemme seg unna.
|
|
|
#72 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Det kan da ikke være noen som synes at dette er morsomt!? Skulle det virkelig være morsomt? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:58. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Det er det verste jeg har hørt. Jeg opplevde riktignok noe lignende i et bryllup, hvor leken gikk ut på å gi en gave videre til andre, som f.eks.: "gi gaven til mannen med det fineste slipset". Da gaven på et tidspunkt skulle gis til mannen med den største magen fikk jeg sjampisen i halsen. Slikt synes jeg er utrolig slemt, og ikke morsomt i det hele tatt. Heldigvis var gjesten som fikk oppgaven lur nok til å gi gaven til den aller mest hengslete mannen hun fant, men det var ugreit altså. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Den gaveleken der er noe av det pinligste jeg har vært med på noensinne, Marla. Jeg gremmes fremdeles når jeg tenker på det. Dvs. jeg slapp unna, men satt da ved bordet.
|
|
|
#77 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Hvem hvem hvem synes sånt er morsomt?!? Begge de to siste her er så hinsides drøyt. Og blodharry. Er folk helt tette i nøtta? |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Leser
|
Sv: Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Jeg hiver meg med på hysterisk intensitet og alle intensjoner om å tape med stil. Det pinligste som finnes synes jeg er folk som plutselig mener det er kjempeviktig om vårt lag greier å renske flest erter. Da blir jeg helt
|
|
|
#79 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg hater jo sånne leker læll. Men leker ala dette har jeg heldigivs aldri vært utsatt for. Vanvittig kleint.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 10-10-13 kl 23:33. |
|
|
|
![]() |
|
|