Sv: Nye regjeringen - vad tycks?
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
Det er helt forferdelig. Og det verste er at nå blir det enda mer stuerent. Jeg tør nesten ikke å tenke på fremtiden når det kommer til fordommer, hatkriminalitet og det at ekstreme grupper får større anerkjennelse. Det er så skummelt. Jeg syns jo personlig at Frp er ekstremt, men så blir det mer og mer klart for meg at det de driver med er egentlig bare sånn "folk flest" oppfatter ting. Og jeg vet det jo innerst inne også, men å få det manifestert på denne måten er ganske kjipt.
Men det er jo ikke sant at folk flest mener dette. Det var jo bare 16,3% av de stemmeberettigede som stemte på FrP. 
Tenk å ha lirt av seg fordomsfulle kommentarer om kvinner og voldtekt, muslimer, homofile og transseksuelle i alle offentlighet og så bli satt til en sånn jobb. det er jo intet mindre en sjokkerende. Hva har Erna tenkt på? 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|