|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Shake it out!
|
Sv: Fikse selv hvis du har en mann
|
|
|
#22 |
|
Søt og rar
|
Må innrømme at jeg fniser litt av at du ga oppdraget videre til mannen.
|
|
|
#23 |
|
Søt og rar
|
Sv: Fikse selv hvis du har en mannForresten har mannen min opplevd å bli kalt "guten min" som legevaktslege. Han hadde ei eldre dame på kontoret og måtte legge henne inn på sykehuset selv om hun ikke akkurat hadde så lyst til det. Han må ha lagt frem de dårlige nyhetene på svært empatisk måte, for hun repliserte med å klappe ham på ryggen og sa:
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En slik person kom og malte på badet vårt. Den dag i dag aner jeg ikke om det var en mann eller ei dame. Helt sant. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Fikse selv hvis du har en mannJeg bryr meg overhodet ikke om sånne uttalelser, og synes det er like greit at det er en selvfølge at mannen min ordner den slags.
|
|
|
|
#26 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
En slik person kom og malte på badet vårt. Den dag i dag aner jeg ikke om det var en mann eller ei dame. Helt sant. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Fikse selv hvis du har en mannJeg var på foreldremøte i barnehagen der et av temaene var likestilling og kjønnsrollemønster hos barna. Noen uker etterpå var det dugnad og vi fikk utdelt oppgaver. Damene skulle sy og mennene skulle snekre, male og holde på med power tools. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikse selv hvis du har en mannHadde jeg vært på den dugnadenog jeg måtte sy hadde det ikke blitt gjort så mye for jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skulle gjort det, male og snekker er heller min greie. Og jeg elsker og skru sammens ting fra ikea. Men ellers om folk snakker fordomsfullt om hva kvinner og menn skal gjøre det gidder jeg ikke henge meg så veldig borte i. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |