Sv: Hvor mange dager i uke med aktiviteter
Opprinnelig lagt inn av hallaron, her.
God idé, dette har vi prøvd, problemet var at da gjorde mor planer for seg og barna den kvelden etter trening uten å informere/spørre meg. Så når jeg skulle hente barna fikk jeg beskjed fra mor om at de skulle være hos henne den kvelden/natten. Nå kunne jeg selvfølgelig være hard å bare si at det blir ikke aktuelt, men det er jo lite hyggelig mot barna, de trodde jo jeg var inneforstått med planene og hadde gledet seg til den aktiviteten mor hadde planlagt. Når dette hendte noen ganger, måtte jeg bare innse at det var en dårlig løsning. Vi har lite nok tid i sammen, uten slike "stunt" fra mor.
Hva med å forsøke igjen, men være klar i forkant både til mor og jentene om at de skal tilbake til deg etterpå? Ser at å få tid til felles middag i uka kan være et problem, kanskje kan det være en mulighet at dere tar middagen på kvelden den ettermiddagen mor følger? Så kan du ordne klar middagen mens de trener, og ikke minst har dere en fast plan/avtale som mor må forholde seg til (med tanke på eventuelle stunt).