Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ja ja, da er det nye statsbudsjettet klart!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 15:46   #21
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja ja, da er det nye statsbudsjettet klart!

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Dette forsto jeg ikke helt. Gikk til valg som en pakkedeal? Dersom AP hadde fått 55% av stemmene, så ville de sannsynligvis ikke samarbeidet med de andre partiene? På tross av at de hadde en avtale om regjeringsarbeid på forhånd? Jeg er opptatt av at hvert parti må stå fram med sine særegenheter, og sine visjoner. Hvordan skal man ellers kunne velge hvilket parti man skal stemme på? Jeg er generelt enig i mye av både det AP og SV står for, og det var disse forskjellene som avgjorde hvilket av dem som fikk min stemme.

Jeg var visst litt utydelig, skal prøve å forklare litt bedre.

Min oppfatning under valgkampen var at de som sitter i regjering nå, var veldig klare på at de ville prøve å få til en regjeringskonstellasjon og drev valgkampen deretter, på samme måte som Høyre, Krf og Venstre gjorde det. Koalisjonen var allerede klar lenge før valget. Selvsagt ville Ap, med 55% av stemmene valgt å regjere alene, men alle visste vel at det var en utopi med dagens politiske situasjon.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.