Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tankevekkende om lekser?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-12, 22:06   #181
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tankevekkende om lekser?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Men de har overnattingsturer!!! (Kommer ikke over hvor kult Storebror hadde synes deres SFO var)

Vi har en bra sfo. Veldig bra faktisk. Dette kjønnsdelingsopplegget de har hatt det siste året er et blindspor jeg håper de kommer ut av igjen, men fortsatt er opplegget meget, meget bra. Vi er godt fornøyd, spesielt med at det er helintegrert med skolen. Så da får jeg heller fnise litt av neglelakk og cupcakes.

Gammel 14-02-12, 22:13   #182
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde fnist ganske mye jeg. Og egentlig ikke vært glad for det en gang - all den tid jeg håper jenta mi venter en stund før hun begynner å mase med sminke. Men likevel - den høres utrolig bra ut altså!

Gammel 25-11-13, 15:44   #183
Rita-l-74
Passiv

Standard

Lekser skal ikke være en utfordring, lekser skal være repetisjon! Det skal være oppgaver barnet klarer på egenhånd, og det er snakk om mengdetrening! Lærere dreper barn motivasjon når de sender dem hjem med altfor utfordrende lekser, slik at barna blir sittene hjemme alene og ikke få det til!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.