Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-13, 23:01   #141
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg kan i hvert fall bekrefte at "redaksjonskonsensusen" i tabloidbransjen er at dette er i kategorier "crazy oppspinn" og ikke i kategorien "ting vi vet, men som vi velger å ikke skrive om". (Jeg får høre begge kategorier hjemme)

Gammel 29-11-13, 23:03   #142
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan i hvert fall bekrefte at "redaksjonskonsensusen" i tabloidbransjen er at dette er i kategorier "crazy oppspinn" og ikke i kategorien "ting vi vet, men som vi velger å ikke skrive om". (Jeg får høre begge kategorier hjemme)

Da gjer meg glad og varm innvendeg!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 23:04   #143
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Får helt vondt i magen når jeg tenker på hvor ødeleggende slarv kan være.
Dette nevnte slarvet berører jo også barna.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 23:36   #144
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner dette som ville spekulasjoner, for jeg synes utroskapsryktene om Mette Marit høres helt sinnsvake ut. Amerikanske milliardærer og norske jetsettere? Mens hun har prolaps i nakken og selger brukte klær på nett? Nei.

Gammel 29-11-13, 23:39   #145
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Harriet : just hva jeg tenker !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 23:42   #146
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg regner dette som ville spekulasjoner, for jeg synes utroskapsryktene om Mette Marit høres helt sinnsvake ut. Amerikanske milliardærer og norske jetsettere? Mens hun har prolaps i nakken og selger brukte klær på nett? Nei.

Helt enig. Dette tror ikke jeg heller på.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 23:42   #147
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og der kunne tabloidnettverket til Polyanna bekrefte, ja.

Gammel 30-11-13, 10:58   #148
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sånn litt på siden, dersom dette er ett eksperiment fra en skole, finnes det ikke lover og regler mot slikt. Har man lov til å lage og spre ondsinnede rykter slik uten konsekvenser?

Gammel 30-11-13, 11:11   #149
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Se, sånn går det når tråder ikke stenges. Ting blir diskutert ferdig og rykter avkreftes.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 13:22   #150
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Sånn litt på siden, dersom dette er ett eksperiment fra en skole, finnes det ikke lover og regler mot slikt. Har man lov til å lage og spre ondsinnede rykter slik uten konsekvenser?

Ja det kan man lure på. Det burde ikke vært fritt fram.

Gammel 30-11-13, 14:22   #151
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Dersom det er en journalistikkstudie så burde jo PFU komme på banen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 15:32   #152
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Skulle de avholdt pressekonferanse hver gang noen påsto noe usant om dem?

Gammel 01-12-13, 15:37   #153
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av elisaaa, her.

Hvis det hadde gått rykter om at jeg hadde vært utro og mine barn kunne sett dette hadde jeg villet fått alt på det rene. Men det er meg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 15:41   #154
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det hadde nok jeg også ønsket, men derfra til om det er fornuftig å avholde en pressekonferanse om at "nei, det er ikke sant", er det et stykke. Jeg er ikke i tvil om at jeg hadde ønsket å "renvaske mitt navn", men om det er klokt... med pressekonferanse, i deres tilfelle, usikker. Hvor "standhaftig" skal et rykte være for at de skal innkalle pressekorpset, og hvor "sikkert" blir det at et rykte er SANT dersom det vurderes å ikke være "ille nok, standhaftig nok, stygt nok eller viktig nok" til at det innkalles nest gang?

Gammel 01-12-13, 15:43   #155
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg ser kronprinsparet kalle inn til pressekonferanse for å avkrefte dumme rykter som oppstår en gang i året eller oftere.

Gammel 01-12-13, 16:03   #156
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror den beste måten å håndtere rykter på, er å ignorere dem. For alle parter. Ignorer og la være å spre videre.

Gammel 01-12-13, 16:09   #157
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av elisaaa, her.

Hvis det hadde gått rykter om at jeg hadde vært utro og mine barn kunne sett dette hadde jeg villet fått alt på det rene. Men det er meg!

Jeg hadde ønsket meg at folk sluttet å gjenta ryktene på nett. Men det er meg.

Gammel 01-12-13, 16:20   #158
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er uhorvelig usjarmerende å registrere seg på et ukjent forum utelukkende for å rive av seg usympatisk slarv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 16:24   #159
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er uhorvelig usjarmerende å registrere seg på et ukjent forum utelukkende for å rive av seg usympatisk slarv.

Amen!

Gammel 01-12-13, 16:31   #160
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Kronprinsparets felles facebookside ble endret i desember 2012 til å inkludere hele kongehuset, og byttet da navn til Kongehuset.
Såh, da skulle det "beviset" være ute av verden.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.