|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du likt og brukt øreringene? | |||
| Ja, fin gave! |
|
52 | 46,02% |
| Ja, ok gave |
|
9 | 7,96% |
| Nja ... ville brukt dem for høflighets skyld |
|
7 | 6,19% |
| Nei, ville byttet |
|
45 | 39,82% |
| Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Sånn rent bortsett fra at jeg har nikkelallergi og ikke har brukt øredobber siden jeg var 19, så bruker jeg ikke gult gull. De hadde blitt byttet tvert. De i hvitt gull kunne jeg nok brukt, selv om jeg syns de var litt i overkant damete. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg liker ikke enkelt og klassisk.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg bruker øredobber svært sjelden, og selv om jeg har en ganske formell stil på jobb blir ikke disse helt min greie. Og så det bl.a. Acsa og Tallulah sa om diamanter. Så nei, ikke veldig glad, men det går jo an å bytte. Kommer jo veldig an på mottaker og dennes stil og preferanser.
|
|
|
|
#64 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg synes de var pene (sånn rent bortsett fra at jeg ikke har hull i ørene og dermed ikke kunne ha brukt dem).
|
|
|
#66 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er klassiske smykker safe?
Nei. Jeg har jo ikke engang hull i ørene! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Er klassiske smykker safe?De i hvitt gull syns jeg var fine. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
flisespikker
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg liker ikke så godt smykker med mange diamanter (eller "diamanter"), men enkle små gullringer uten stener har jeg flere varianter av og bruker gjerne. En "stud" med perle eller én sten, eller en liten gullkule eller lignende, hadde jeg også oppfattet som ganske "trygt".
|
|
|
#69 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Er klassiske smykker safe?De var kanskje litt mye? Noe enklere kunne jeg likt.
|
|
|
#70 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg har noen i hvitt gull som ligner litt, som jeg er veldig glad i. De er bredere og ser mindre ut, og følger flippen, slik Fløyel nevner. De er kanskje litt voksne, men jeg tenderer jo til å kle meg som en 25-åring, så det er egentlig et pluss.
|
|
|
#71 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg liker klassiske smykker men ikke øreringer.
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Diamanter er jo et luksusprodukt det er rimelig lett å unngå da, så jeg syns det stiller i en helt annen klasse enn å boikotte land og merkevarer generelt. I tillegg er det slik at det knapt finnes gode leverandører.
|
|
|
#74 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er klassiske smykker safe?De var for damete og voksne for meg. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Travelt opptatt
|
Hva heter det merket?
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg synes dem var fine, men jeg liker enkelt og dem er ikke enkle nok for meg. Jeg liker best sølv eller hvitt guld. Men om man gir gaver till andre så håper jeg dem bytter till noe annet om det ikke faller i smak. Jeg håper dem som skal gi det bort heller kommer over redselen og ta feil og får vedkommende som får gaven till og føle dem må beholde det for ikke og såre. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg vet. Men det er lettere å kontrollere, bransjen har mer kontroll og dessuten er det lett å finne pene brukte smykker.
|
|
|
#79 |
|
Travelt opptatt
|
Argumentet mot brukt pels er signaleffekten, man kan alltids bruke det samme mot smykker og diamanter. Men livet er ikke perfekt - man skal ikke la det beste bli det godes fiende.
|
|
|
#80 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg syns brukt er helt ok. Jeg tenker det får være måte på, også får man heller bruke press der man kan for å endre bransjen slik den er i dag.
|
![]() |
|
|