Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommersko - hvor finner jeg ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-07, 13:52   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommersko - hvor finner jeg ...

... høye skor som passer til jeans. Hælen skal som sagt være høy, men samtidig enkel og grei å gå med hele dagen (på jobb), d v s den får ikke være for stilettaktig. De skal ikke være spisse. De skal gjerne ha ankelrem (og dermed ikke være åpne baktil) og være åpne i tåen. Jeg er usikker på om jeg kan bestille sko på nett; jeg har en operert fot og bør nok teste først. Men å andre siden kan man vel alltid sende tilbake det man bestiller på nett, i vært fall på norske sider. Noen som kan anbefale butikker i Oslo eller nettsteder?

Jeg har ikke sjekket mye, men gikk raskt inn på LaRedoute og fant ikke noe der. Det nærmeste jeg kom er disse (bare for å vise dere type sko), men jeg vil ha mye kulere og en annen hæl:

Jeg fant selvsagt et par i Tallinn, men min størrelse var akkurat slutt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:03   #2
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerskor - hvor finner jeg ...

Hvilken str.bruker du?

Jeg selger ett par skikkelig kule sko fra Marc Jacobs i str.38

Se på markedsplassen,så ligger det bilde der

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:05   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bianco har utrolig masse fint. Jeg tror nok at om du tar den en runde i skobutikkene , vil du finne mye av det du er ute etter. Dessuten så synes jeg de aller fleste sko med heler passer til jeans.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:18   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant følgende på Lille Vinkel:

Finnes i sort også.

Finnes i sort også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:26   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker Camper veldig godt. De er veldig gode å gå i, selv med høy hæl.

Dette er hva jeg fant hos Lillevinkelsko akkurat nå:

http://www.lillevinkelsko.no/product...oducts_id=1326

http://www.lillevinkelsko.no/product...oducts_id=1278

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 00:24   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fant følgende på Lille Vinkel:

Finnes i sort også.

Disse er skikkelig fine. En kollega av meg hadde disse på i dag. Ble rent misunnelig og lurer på om jeg skal kjøpe meg et par brune. Hun hadde sorte.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 10:40   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Disse er skikkelig fine. En kollega av meg hadde disse på i dag. Ble rent misunnelig og lurer på om jeg skal kjøpe meg et par brune. Hun hadde sorte.

Egentlig hadde jeg tenkt meg høyere hæl, men de var kanskje fine.

Finnes Lille Vinkel sko på Majorstuen, er det samme?

Noen som har vært i skobutikken på CC Vest som har så lekre sko, men som jeg ikke husker navnet på?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 10:45   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det er originalen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 08:51   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Egentlig hadde jeg tenkt meg høyere hæl, men de var kanskje fine.

Noen som har vært i skobutikken på CC Vest som har så lekre sko, men som jeg ikke husker navnet på?

ZANT på CC Vest har lekre sko Pelen.

Ellers i Oslo har de mye lekkert hos Corso Como i Akersgaten

Gammel 13-05-07, 21:20   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersko - hvor finner jeg ...

Kan de ha noe her: http://www.boutique-bello.no/sko.php ?

Jeg har den første modellen ElinM la ut og de er virkelig gode å gå til å være "sånne" sko. Men jeg foretrekker sjølsagt helsesko.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.