|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sommersko - hvor finner jeg ...... høye skor som passer til jeans. Hælen skal som sagt være høy, men samtidig enkel og grei å gå med hele dagen (på jobb), d v s den får ikke være for stilettaktig. De skal ikke være spisse. De skal gjerne ha ankelrem (og dermed ikke være åpne baktil) og være åpne i tåen. Jeg er usikker på om jeg kan bestille sko på nett; jeg har en operert fot og bør nok teste først. Men å andre siden kan man vel alltid sende tilbake det man bestiller på nett, i vært fall på norske sider. Noen som kan anbefale butikker i Oslo eller nettsteder? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskor - hvor finner jeg ...Hvilken str.bruker du? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskor - hvor finner jeg ...Bianco har utrolig masse fint. Jeg tror nok at om du tar den en runde i skobutikkene , vil du finne mye av det du er ute etter. Dessuten så synes jeg de aller fleste sko med heler passer til jeans. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskor - hvor finner jeg ...Jeg liker Camper veldig godt. De er veldig gode å gå i, selv med høy hæl. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskor - hvor finner jeg ...
Disse er skikkelig fine. En kollega av meg hadde disse på i dag. Ble rent misunnelig og lurer på om jeg skal kjøpe meg et par brune. Hun hadde sorte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Egentlig hadde jeg tenkt meg høyere hæl, men de var kanskje fine. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
ZANT på CC Vest har lekre sko Pelen.
|
|
|
#10 |
|
Originala
|
Sv: Sommersko - hvor finner jeg ...Kan de ha noe her: http://www.boutique-bello.no/sko.php ? |
|
|
|
![]() |
|
|