|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Hvilken dessert til langtidsstekt lammelår?Jeg skal lage dessert til nyttårsaften. Vi blir åtte personer, men jeg mistenker at de fire barna heller vil ha is med sjokoladesaus enn en mer fancy dessert, så det kan godt tenkes vi snakker dessert bare til fire, litt avhengig av hva jeg lander på. Uansett er det overkommelig å lage serveringsposjoner, hvis det er aktuelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dessert til langtidsstekt lammelår?Mini Pavlovaer?
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken dessert til langtidsstekt lammelår?Det er en stund siden jeg har laget det, og jeg husker sant å si ikke hvilken oppskrift jeg brukte. Lurer på om det er en Jamie-oppskrift på sitronpai, der jeg bare la til marengsen. Men jeg tipper det dukker opp noen gode forslag hvis du søker her inne. God sitronmarengspai er ihvertfall veldig godt! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dessert til langtidsstekt lammelår?
http://trinesmatblogg.no/2011/12/28/...g-friske-baer/
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilken dessert til langtidsstekt lammelår?Jeg serverte den appelsinsalaten som noen linket til i juledesserttråden i går. Den var veldig god. Det er veldig enkelt. |
|
|
|
![]() |
|
|