Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erna Solbergs kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-14, 20:58   #61
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Jeg syntes ikke hudfarget strømpebukse er noe pent, så enig med Erna på hele fjøla. Kall meg gjerne kjerring.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 21:00   #62
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har også inntrykk av at Jens og Jonas sitt utseende har vært gjenstand for nesten mer diskusjon enn Erna sitt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 21:15   #63
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Såkalte forståsegpåere sier dette: Hud er ut. http://www.kk.no/882824/hudfargede-s...r-er-aldri-lov
http://www.kk.no/925141/ser-du-hvilk...er-som-skal-ut

Erna er ei frodig, flott dame dame og har kanskje kraftige legger? Da er det ikke pent alltid å dele opp antrekket med strømper i en farge og sko og drakt/kjole i andre farger.

Hadde Erna hatt en sommerlig kjole på så ville jeg ikke brukt sorte tette strømper.
Slett ikke lett dette.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 21:21   #64
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Når det er sagt så hører ikke jeg så mye på forståsegpåere men velger strømper i den fargen jeg selv liker og som jeg tror kler meg.

Gammel 02-01-14, 21:56   #65
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Såkalte forståsegpåere sier dette: Hud er ut. http://www.kk.no/882824/hudfargede-s...r-er-aldri-lov
http://www.kk.no/925141/ser-du-hvilk...er-som-skal-ut

Erna er ei frodig, flott dame dame og har kanskje kraftige legger? Da er det ikke pent alltid å dele opp antrekket med strømper i en farge og sko og drakt/kjole i andre farger.

Hadde Erna hatt en sommerlig kjole på så ville jeg ikke brukt sorte tette strømper.
Slett ikke lett dette.

Den linken har jeg linket til tidligere en gang her inne. Jeg er rykende uenig med Jenny Skavlan eller Pia Haraldsen eller hvem det nå var som sa det. I veldig mange tilfeller, kanskje de fleste, er lyse stømpebukser helt klart penest og mest flatterende. Spør du meg. Jeg har sikkert ikke fasiten.

Forøvrig synes jeg Erna kler blått bedre enn rødt, men jeg setter likevel pris på at hun går i rødt.

Politikken gidder jeg ikke å kommentere. Spesielt ikke den saken jeg har aller mest lyst til å kommentere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:07   #66
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har nå lagt merke til at Kongen hadde sløyfe.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:10   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har nå lagt merke til at Kongen hadde sløyfe.

Jeg tror han hadde smoking. Den var svart. Og kledelig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:12   #68
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tror han hadde smoking. Den var svart. Og kledelig.

Det la ikkje eg merke til, eg såg bare eit bilete av han kor han hadde sløyfe. Men svart er absolutt ein kledeleg farge til han, det står bra til både hud- og augefargen. Og så er det jo politisk nøytralt.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 22:30   #69
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

[url]http://www.kk.no/925141/ser-du-hvilke-stromper-som-skal-ut[/URL

Denne linken er jo bare SÅ 2011.

Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 23:41   #70
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Denne linken er jo bare SÅ 2011.

Ja ja skit i det. Tenkte jeg skulle bidra med litt.
Svarte eller hudfarga. Strømper er strømper

Gammel 03-01-14, 00:06   #71
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Gammel 03-01-14, 00:09   #72
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare for kvinner at klær og innpakning blir diskutert mer enn innholdet i det de legger frem. Og det gjelder uansett hva de har på seg. At utseendet til mannlige offentlige personer også blir kommentert blir helt annerledes, det er aldri hovedtema etter en viktig tale. Mens for kvinner tror jeg ikke det finnes noe som både er pent nok og nøytralt nok til at det ikke blir diskutert.

Gammel 03-01-14, 00:14   #73
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin kjole! Men det er rart å se Erna i rødt, tror omentrent jeg bare har sett henne i blåe klær i helt siden hun ble leder i Høyre. (Mulig jeg har blunket litt innimellom? )

Gammel 03-01-14, 00:20   #74
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Nå må jeg inn og forsvare Erna litt, for hun har da ikke helt flate sko! Det er minst 2 cm hæl på skoene, både på bildet fra nyttårstalen og fra da de kom ut på Slottsbakken. Fornuftig dame som har fornuftige sko.

Gammel 03-01-14, 00:24   #75
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Og så er det vel først og fremst kvinner som komenterer, og føler de må mene noe om andre kvinners utseende? Ble i jula sittende å høre på damer som hadde sterke meninger om danske Helle Thorning Smith, eller Gucchi-Helle som hun kalles , og hvordan hun har håret når hun representerer ute eller hjemme. Hun har det visstnok mer utslått når hun er utenfor grensen. Usaklig å høre på.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 00:27   #76
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjoletråden er fremdeles lengre enn taletråden? Vel, kanskje kjolen rett og slett var mer interessant enn talen? :skulleikkeforundremeg:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 00:31   #77
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Greit at man det ikke er så mye å diskutere rundt dresser og slips (hvis man ikke drar en Kosmo), men skulle dette vært balansert så skulle både aviser og magasiner hatt artikler som
- se hvor flott og sjarmerende Jens har blitt med litt gråstenk!
- aktiv og sprek - se hvordan Jens holder seg slank og flott!
- silke, kashmir og Armani - kopier Giskes stilige og urbane look!

(Dette er rene gjetninger - illustrerende nok så vet jeg niks og nada om klesstilene til noen mannlige toppolitikere)

Olemic thommesen fikk nå hvertfall gjennomgå kraftig for sitt antrekk til sitt første møte som stortingspresident. Og gråstenket til både jens og jonas, samt disses skiturer og hva har du synes jeg da er nevnt både her og der. Urettferdig nok nevnes ikke kvinners gråstenk

Men så bruker de jo omtrent helt like klær alle så det er lite å kommentere på.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 08:40   #78
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Hun var jammen fin i rødt!, tenkte jeg, og var også litt forundret over at hun ikke stilte i blått :forutinntatt:.

Og så liker jeg damen, og får mer og mer sans for henne .

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 09:23   #79
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har brukt en del rødt etter valget. Blått i valgkampen tror jeg var en "branding"-greie.

Gammel 03-01-14, 10:07   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn er det jo. Kristin Halvorsen gikk i signalrødt, husker jeg. Uten at det vel er en farge hun velger til vanlig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.