Sv: Har alle smarttelefon nu til dags?
Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.
Jeg er E-pedagog på jobb, lærer opp alle da andre lærerne i data og programvare, fører an i innføringen av I-pader, bruker itslearning aktivt til differansiering og lekser, bruker projektor daglig, underviser i Excel, Powerpoint, Word, kildekritikk, osv og skal til uka lede 53 elever gjennom Algebra Challenge i matematikken. Jeg bruker facebook, mail, streamingtjenester og OneNote, lagrer i sky, lager fotobøker og julekort, laster opp og ned programmer og det meste annet "ikke lærere" gjør på fritiden.
Jeg trenger ikke å ha tilgang til nettet hele tiden ellers likevel. Jeg kjenner meg så godt at jeg vet jeg hadde sjekket jobbmailen hele tiden. Det er deilig å ha en mobil jeg bare kan ringe og sende sms med. Dessuten har den spart meg for uendelig antall kroner gjennom 11 år, jeg kan slippe den i bakken så mye jeg vil, den lades en gang i uka, den har dekning lenge etter de fleste smarttelefoner har gitt opp og jeg kan skrive meldinger uten å se på den.
Man trenger ikke være teknologisk idiot for å ha en gammel mobil OG DET HAR I HVERT FALL INGENTING MED AT JEG ER LÆRER Å GJØRE.
: irritert
Du hører sannsynligvis ikke til min mors generasjon.