|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkern
Skal innrømme at det er trimsykkelbiten jeg har mest trøbbel med. Junk på TV går jo an i ny og ne. Heldigvis har vi ikke så mange kanaler.
|
|
|
#22 |
|
Dig for victory!
|
Enig. Jeg ser bare en episode her og der, og har likt at han setter damer i gang med å liste og legge golv som om det er en selvfølge at de får det til. For det er jo ikke vanskeligere for damer, det er bare å lære noen enkle prinsipper, lære hvordan verktøyet virker og så gjøre det.
|
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Nå har jeg lest artikkel også. Jeg trodde du smurte på litt, men drt er jo faktisk akkurat det han sier. Vel, i så fall synes jeg noen burde sette ham til å gå hjemme med et hjelpeløst barn i månedsvis, uten å få sove skikkelig og uten å kunne gjøre noe som helst før du har tilfredsstilt behovene til den vesle først. Jeg for min del brukte mye av første foreldrepermisjon på å pusse opp hus, og jeg var mindre sliten etter en dag i huset enn etter en dag med babyen (han sov jo aldri
|
|
|
|
#24 |
|
ctrl+z
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg ser på Sinnasnekkern fordi jeg føler meg så velsignet normal av det. Plutselig er ikke renoveringsprosjektet vårt så uhåndterlig lenger. Jeg fniser dog høyt av liksom-terapeuten i han som sier det samme til alle par uansett bakgrunn for problematikken. Han er jo litt grunn.
|
|
|
#25 |
|
er her
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernHan har litt utdaterte meninger, men jeg liker han i tv-programmet, dog kan der komme enkelte lite gjennomtenkte kommentarer der også, men det veies opp ved at damene blir satt på plass og settes i sving med såkalte mannsoppgaver.
|
|
|
|
#26 |
|
TittelTøs
|
Ja, ikke sant? Hva som fremgår av serien av hobbypsykologi m.m er litt motstridende i forhold til hva han sier i intervjuet. Men. Han om det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg kan ikke fordra folk som skal fortelle meg hvordan jeg er, sånn innerst inne, når jeg selv ikke føler meg slik. For en dust. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
|
|
|
#29 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernMen altså; klart flere ekteskap hadde holdt hvis massevis av damer nynnet rundt og gjorde alt hjemme. Det tror ihvertfall jeg. Men hadde jeg som dame trivdes i et slikt eksteskap? NIX! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Trenger damer i større grad enn menn å settes på plass?
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Just det tenkte jeg også; om han skal lære damer hvor slitsomt det er for de stakkars mennene å pusse opp, burde jaggu han se hvor slitsomt det kan være å være hjemme i permisjon.
|
|
|
#33 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg tror en del damer kan ha godt av å overkomme "frykten" for praktiske oppgaver. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har sett et halvt program og tenkte nøyaktig det samme.
|
|
|
#35 |
|
Borte
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernIkke. Les. Kommentarfelt. I. Dagbladet.
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg tror nok at Sinnasnekkern ville hatt ett og annet å melde til oss når vi har holdt på som verst. To fulle jobber, tre unger, gammelt hus, ikke alltid så mye penger, veldig lite tid og store prosjekter. Men vi er jo ganske flinke og strukturerte folk, så vi får det jo unna.
|
|
|
#38 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg har sett en del av programmene, og jeg har av og til stusset over "du som er mann må jo ta tak i dette for familien"-kommentarene, men samtidig har jeg syns det var bra at han har presset mange av damene til å tørre å ta i et tak. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Ja, det tenkte jeg også.
Sist redigert av Tallulah : 16-01-14 kl 17:11. |