|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Originala
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernMilde måne, for noen utsagn! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkern
|
|
|
#44 |
|
er her
|
Den store andelen av de kvinnelige deltagerne på Sinnasnekkeren har vært veldig kjønnstypiske (gammeldags om du vil) og passet barna, mens de har mast på mannen om å fikse ditt og datt (aka oppussing) uten å prøvd å gjøre noe selv. Så ja mange av damene har hatt godt av å bli presset til å gjøre litt selv, da tenker jeg på det jeg har sett av deltakerne på programmet. Mennene som har deltatt har også trengt å få ett spark bak uten tvil, men de fleste av de har i det minste forsøkt seg litt og for det meste gitt opp ett eller sted på veien.
|
|
|
|
#45 |
|
er her
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg har for øvrig ikke lest artikkelen bare utklippene som er limt inn her.
|
|
|
|
#46 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg spoler gjerne forbi snekkerrådgivningen, men selve programmet og oppussingen, liker jeg. At diende spedbarn har mest bruk for mor er jeg enig i, det andre greiene høres noget merkelig ut. Har ikke oppfattet han sånn. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernSinnasnekkern er så søt når han liksom skal være streng og sinna |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernSinnasnekkeren forbinder jeg primært med en venninne som er ortoped. Jeg tror jeg lar det bli med det.
|
|
|
#50 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernDen terapidelen er han ikkje heilt god i nei, det er ganske patetisk.
|
|
|
|
#51 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Den svenske er skikkelig sint!
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme inntrykk. Kvinner som hverken hjelper til eller er i arbeid utenfor hjemmet. Samtidig har de skyhøye krav. Jeg har prøvd selv å jobbe 100% med en partner som bidrar lite, det har gitt meg et positivt bilde av menn og kvinner som står på og jobber med oppussing i tillegg til at de har arbeid. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg skulle, helt ærlig ønske, at jeg kunne overlate amming, fødsel og alt sånn til pappaen (om jeg skal ha flere) og selv utsette permisjonen til ungen nærmer seg tre år. Det var jo koselig å ha baby og permisjon altså, men nå, når ungen min er over 3 år, da hadde jeg elsket det. Antar det betyr at jeg er Dårlig Kvinne™....
|
|
|
|
#54 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernSkilsmissetallene øker IKKE!
SSB
|
|
|
#55 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg kan være litt enig i en av uttalelsene hans, nemlig at familier må finne ut selv hva som fungerer hos de. Og med det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ALDRI kunne vært i lag med sinnasnekkern, for det der fungerer ikke for meg. Strengt talt hadde det ikke vært meg imot å ta mer av husarbeidet, dersom mannen tok all bygging o.l., men sånn er det ikke hos oss. Mannen min er ikke så veldig snekkeremne. Og ungene syns jeg begge foreldrene burde engasjere seg likt i, uansett hvordan arbeidet i heimen er organisert. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg har sett et par av programmene og det er jo egentlig det samme programmet hver gang:
|
|
|
#57 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernDet er en grunn til at mannen min og jeg betaler folk for å pusse opp hos oss. Steike hvor ekteskapsbevarende det har vært for vår del.
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernJeg har ikke sett programmet, men takk for en fantastisk oppsummering, Esme!
|
|
|
#60 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Sjarmerende fyr, han der SinnasnekkernFordelen med slike programmer som dette (og alle slags "blibedre"programmer) er at de har en tendens til å få ting gjort i huset.... Så mangler jeg energi, kan jeg bare sette på ett eller annet slikt. Og derfor ser jeg de heller ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|