Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-14, 10:11   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Jeg tror aldri jeg har møtt noen som har belært meg om mitt fagfelt.

Men jeg har en tendens til å tenke at jeg er veldig smart selv, så enkelte ganger tenker jeg at "huff, nå hørtes jeg sikkert veldig bedrevitende ut". Særlig hvis det er noe jeg har bittelitt greie på og jeg snakker med noen som kan masse om det. Da blir jeg fort litt ivrig etter å fortelle alt jeg kan om emnet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 10:14   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Men jeg har en tendens til å tenke at jeg er veldig smart selv, så enkelte ganger tenker jeg at "huff, nå hørtes jeg sikkert veldig bedrevitende ut". Særlig hvis det er noe jeg har bittelitt greie på og jeg snakker med noen som kan masse om det. Da blir jeg fort litt ivrig etter å fortelle alt jeg kan om emnet.

Jeg kan nok være litt sånn jeg også. Jeg hadde lest en artikkel en gang og fortalte om innholdet, samt selvsagt mine tolkninger , til en person jeg ikke kjente så godt ennå. Hvorpå hun svarte "å, så spennende, jeg har jobbet sammen med artikkelforfatteren!" Ooops. Jeg stoppet voksenopplæringen akkurat der.

Gammel 21-01-14, 10:15   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Oh, yes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.