|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ny heksebok!Ai, skal jeg få mer å bruke tid på?? Aller første bok lastet ned på Kindle, må prøves.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny heksebok!
Det går an å laste ned kindleapp til nettbrett dersom du har det. Eller til pcen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Trøtt
|
Re: Ny heksebok!Bayone: språket flyter veldig godt. Det er kanskje ett og annet uvanlig ord, men fordelen med Kindle-appen er at det er bare å highlighte et ord og slå opp i en ordbok. Jeg syns det er verdt et forsøk!
|
|
|
#33 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ny heksebok!Før Witch Central, definitivt. Og egentlig før bok seks og syv i Modern Witch-serien.
|
|
|
#34 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ny heksebok!
Jeg synes WitchLight var mye dårligere enn de andre, de kom liksom over smerteterskelen på hippiegreier.
|
|
|
#37 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Ny heksebok!Ooh! Fint med ny serie nå som jeg nærmer meg slutten på Dresden. Igjen.
|
|
|
|
#38 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Ny heksebok!På siste siden i alle bøken står det "Lend it. This e-book is lending-enabled, som please, share it with a friend". Men på Amazon står det "Lending: Not Enabled" og på "Manage your kindle" er det ingen knapp for å låne bort. Sist redigert av Éowyn : 23-02-14 kl 16:17. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Ny heksebok!For dere som venter på ny bok. Vel, dett var dett.
|
|
|
|
![]() |
|
|