|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneZoya har en veldig god neglelakkfjerner. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot neglene
Jeg skulle også inn og anbefale denne fargen, den er nydelig. Den heter vel Ballet slippers tror jeg.
|
|
|
#23 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneOops Sist redigert av emm : 11-02-14 kl 00:11. Årsak: Dobbel |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Den bruker jeg også. Nydelig dus farge. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Denne skulle jeg inn og anbefale. Og Zoya neglelakker.
|
|
|
|
#26 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg har ballet slippers og den funker ikke for meg. Legger seg i stygge striper på neglen og blir bare ikke jevn.
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneBallet slippers ser muligens litt for heldekkende ut på noen bilder, men det kommer vel an på hvor mange lag man tar også. Ikke så lett alltid å velge farge ut fra hvordan flasken ser ut, så jeg kan sikkert spare meg noen bomkjøp ut fra rådene her. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneSugar Daddy igjen: Temmelig transparent, og striper ikke, og er derfor lett å legge ett eller to lag uten noe mer.
|
|
|
#29 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneLinda Johansen sin Blushing Bride er også fin og har bare snille ingredienser. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneTakk for alle tips. Jeg er en kløne med neglelakk og blir helt tussete i knotten av alle de nesten like fargene, som ofte ikke oppfører seg som jeg tenker når de kommer på neglene. Uansett, i dag har jeg kjøpte Essie Sugar Daddy og lagt på tre lag med mye strev. Fin farge, helt riktig. Vil kanskje ha en med litt mer rosafarge i tillegg. Men jeg er litt utypisk utålmodig og sint akkurat når det gjelder neglelakk, jeg blir utrolig irritert hvis jeg får noe utenfor eller kommer borti noe eller det kommer et rusk ... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg synes ikke Essie er så snill mot neglene. Vitus apotek har en negleforsterker med farge, så blir som vanlig lakk. Den er god!
|
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneIsadora sine lakker er gode også foresten. Både under/top-lakken, og farger ellers. Bred pensel så er lett å legge på også.
|
|
|
|
#33 |
|
By the Sea
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneEssie er ikke spesielt snill mot neglene. Jeg kjøpte neglelakk med negleforsterker fra La Roche-posay på apoteket i går. Fin gjennomskinnelig rosafarge (02 Rose) og glans. Veldig fornøyd!
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneJeg måtte gi opp neglelakkfjerneren fra Vita. Den funket så dårlig at jeg ble stående og gnikke hardt på neglene for å få av noe. Da er det bedre med de som faktisk er effektive og raske.
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Svakt rosa neglelakk som er snill mot negleneTakk for flere tips. Essie har vært snill mot neglene så langt, men nå har jeg bare brukt neglelakk en drøy uke. Dog med veldig mange runder av og på, jeg er utålmodig og ikke vant til å sitte stille mens lakken tørker. Så kommer jeg borti noe, eller får et lite rusk på, og så er det bare å starte fra skrætsj. |
|
|
|
![]() |
|
|