|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dugnader: Er det verdt detEnig katta.
|
|
|
#62 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dugnader: Er det verdt detHer tror jeg ingen selger dopapir, vi har aldri blitt spurt, og ikke har vi solgt heller. Og hvor finner man sånne pantesamlere? Jeg trenger noen sånne. De kan komme hit og tjene en halv garasje med flasker, sånn omtrent. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dugnader: Er det verdt detJeg er i utgangspunktet positiv til dugnad - dugnad i styre og stell, dugnad i bhg, dugnad på skolen, loppemarkeder, kioskvakter, baking av kaker, kakelotteri, andre lotterier hvor man bisdrar med premier etter lyst og evne osv. Jeg er mindre begeistret for varetelling og tvungent salg. Jeg synes salg av ting og tang som kalendere, sokker, dopapir osv er en uting egentlig og støtter ikke slike initativer. Mye jobb for veldig lite penger synes jeg ikke er ok- feks å jobbe for typ 40-50 kr timen er ikke aktuelt. Da betaler jeg heller pengene. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Dugnader: Er det verdt detHer er en liten video/reportasje i Forbes om https://www.piggybackr.com/, som er en Crowdfunding-webside som er spesielt laget for barn og unge som trenger å samle inn penger til laget sitt o.l.
'08, '12 Sist redigert av Moia : 04-03-14 kl 01:44. |
|
|
|
![]() |
|
|