|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Yeahyeah. Nå skal vi plutselig ha 17. maifrokosten her hos oss. Kombinert med at gulvet oljes i dag (aka alle stuemøblene stablet på kjøkkenet til i morgen kveld) og 14 dager til termin, blir det stress nok likevel. Yeahyeah.
![]() |
#43 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?I dag har jeg vært og kjøpt ny bunadsjakke til storebror... strikkajakka fra H&M ble ikke helt det samme synes jeg...
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Hva er det å forberede?? Jeg skal opp og finne frem klærne til morgendagens barnehagefeiring nå, og mannen fant akkurat sløyfene.
![]() |
#45 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Dette selvsagt fordi vi skal bort og ikke ha noen på besøk til oss. :lur:
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Forberede? Hmm.. Jeg har fått bunaden hit da, den har vært lagret hos foreldrene mine. Og så har jeg tenkt på hva mann og barn skal ha på seg. Jeg bør kanskje finne fram i dag og sjekke at alt er rent og pent. Og når jeg tenker meg om så bør jeg nok prøve bunaden før butikkene stenger i dag, sånn i tilfelle den har krympet og jeg må ut og kriseshoppe noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Ustabil
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Jeg klikket inn på denne tråden mest av alt på grunn av spørsmålet: "17. mai-forberedelser?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Textrovert
|
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?
![]() |
#49 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Tar livet med ro. klærne er i orden, pølser kjøpes inn etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai-forberedelser?Gud, jeg savner den tiden da barna var små og jeg også lurte på hvorfor folk styrte så fælt med 17.mai.
![]() |
|
|