|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fælt er det å reise med Ryanair?Jeg kjenner forøvrig en som jobber i Ryanair (pilot). Han sier det er elendige arbeidsvilkår, men at det ikke går utover sikkerheten. Men han anbefaler å velge andre flyselskap, da han syns de behandler arbeidstakerene på en stusselig måte. Men det har med lønn/fagforening/kostnader som dekkes å gjøre, ikke opplæring og sikkerhet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor fælt er det å reise med Ryanair?
Jeg tenker at dette er det virkelig umulig å si. Så vidt jeg vet ansetter Ryan Air yngre jenter enn de andre flyselskapene og det er jo ganske selvsagt at man har en annen holdning eller kvalifikasjon til jobben om man har en dårlig kontrakt.
|
|
|
#43 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fælt er det å reise med Ryanair?Jeg har bestilt reise via Ryanair for oss i sommerferien, til Mallorca. Der er det kun en flyplass å lande på, ellers har jeg skjønt at Ryanair lander på flyplass uti gokk ift. SAS og Norwegian..
|
|
|
|
#44 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor fælt er det å reise med Ryanair?
Nettsidene til RA har vært alt annet enn smidige, så basert på gammel erfaring så vil du ikke kunne etterbestille. Men det er jo godt mulig at det faktisk er av tingene de har tenkt på når de har laget ny løsning.
|
|
|
|
#45 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor fælt er det å reise med Ryanair?Det er en god del år siden jeg reiste med RyanAir sist, men da opplevde jeg det som helt greit. Det er strenge regler, men de kan man jo lese om. At det er trangt spiller ikke så stor rolle når det er London som er destinasjonen.
Nemlig, og dette er grunnen til at RA ikke lenger er et valg for oss. De flyr fra flyplassen nærmest oss og tilbyr mye rimeligere billetter, men kostnaden for de ansatte er for stor til at vi synes det er greit å reise med dem.
|
![]() |
|
|