|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?
Mønsteret er ikke så nøye, bare det er noenlunde gjennomført. For den typiske FP-er, altså, får jeg inntrykk av. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#124 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg er også veldig glad i kunsten min! |
|
|
|
|
|
#125 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg synes ikke jeg hører noen spesiell stil her inne. Det er jo gjerne de som er spesielt interessert som viser frem, så da kan man få inntrykk av at mange bruker mye tid og penger på interiør.
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?... |
|
|
|
#127 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Ikke noe særlig stil her. Rot og støv er en rød tråd i begge etasjene. Gangen er full av sko og sand og på stua står klestativet og blomstrer. Vi har hvitt spisebord (arvet etter bestefar) og hvite stoler. Grå sofa fra Ikea. En knallgul skjenk med en gammel globus på. En hylle full av vinyl og en Oslolampe. I teorien liker jeg rene linjer og har lyst på en litt stram skinnsofa når jeg får råd til det (men som kommer til å bli bortprioritert til fordel for reising i all uoverskuelig fremtid). |
|
|
|
|
|
#128 |
|
finner ut av mye
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Stil?
|
|
|
#129 |
|
Pauset
|
Litt sånn er jeg og. Dvs jeg liker jo å ha det litt koselig og sånt, men jeg har aldri kastet alt og begynt på nytt, dermed så er det jeg har et oppsamlet sammensurium fra oppigjennom tidene. Jeg er heller ikke villig til å svi av en formue på ting, så da blir det at man har det man har til det er slitt. Og det er ikke alltid pent. Men vi trives. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Pauset
|
Kjenner meg igjen! |
|
|
|
|
|
#132 |
|
kamerat
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Hvor får man kjøpt sånne som du har i sofaen der nederst, Mav?
|
|
|
#135 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Hah, du flytter rundt på Bowie fra rom til rom for å ta bilder, slik boligstylistene gjør!
|
|
|
#138 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Enkelt og praktisk er vel kanskje det man må kalle stilen her, hvis det kan kalles noe. Liker rene linjer minimalt med dilldall og gjenstander som ikke har annen funksjon enn å pynte opp. Liker naturmaterialer og -farger, blandet med knallfarger på en del ting (mest naturfarger i stua, mest knallfarger på kjøkkenet). Også liker jeg bøker.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-03-14 kl 15:20. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg liker huset ditt, Lille-my!
|
|
|
#140 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg og! Det ser så bodd ut i samtidig som det er ryddig. Der hadde jeg likt meg.
|
![]() |
|
|