|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kafé i Oslo
Dere snakker ikke om den samme - Poly mener vel den i Inkognito terrasse? Den lever i beste velgående. Den i Parkveien skal bli Espresso House.
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Ah, du tenker på den i Inkognito Terrasse? Ja, det var den første som åpnet og den er der fremdeles. Jeg trodde du mente den som lå i Parkveien, i den gamle bilforretningen. Det var vel den siste som åpnet, og den finnes ikke på hjemmesidene deres lengre i allefall.
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kafé i OsloDet er jo meldt veldig fint vær! Kanskje jeg må ha en kafé med uteservering?
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Ikke bare skal jeg sitte og lese på kafé, jeg skal bli brun i tillegg. For et herlig liv!
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Evita er koselig. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#29 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kafé i OsloEg er og veldig kresen på sittekomfort, så i området rundt Spektrum ville eg vald Oslo Mekaniske Verksted, på Grønland. Der har dei sofaer. Dei er gode på kaffe og øl, men eg aner ikkje korleis det er med kakao der. Men det er i alle fall heilt greit å sitte lenge og lese bok der.
|
|
|
|
#30 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kafé i OsloOslo Mekaniske Verksted...? Det høres ikke ut som svar på det jeg spurte om.
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kafé i OsloOslo Mek hadde jeg glemt! Ja, der er det god sittecomfort.
|
|
|
#33 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kafé i OsloDet er lov å ta med take away-mat frå alle sjappene rundt, så det går fint an å få tak i mat der. Og Oslo Mek. er ein kafé/utestad, i eit gammalt verkstedlokale. Halve lokalet er innreida med gamle vintage-sofaer, noko som gjer det godt mogleg å variere sittestilling i alle fall.
|
|
|
|
#34 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beklager, jeg er litt preget av å jobbe i Lakkegata hvor romfolk camper i gata, rundkjøringa og nedi P-huset. I går ble gatene feid og spylt, så det var litt freshere i dag.
|
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kafé i OsloJa, det så jo veldig ok ut. Og på en god dag kan jeg fint klare å gå dit.
|
|
|
|
#36 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kafé i OsloDet går an å gå gjennom Bussterminalen, frå Spektrum, men då er det ei trapp i enden av bygget.
|
|
|
|
#37 |
|
Klar
|
Sv: Kafé i OsloHvis sittecomfort er viktig, er nok Waynes coffee den beste kaffekjeden. De har feks en ved nasjonalteateret, og en oppe ved deichmanscke. og en på tjuvholmen (trikk til aker brygge og et lite stykke å gå) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
trøtt
|
Sv: Kafé i OsloHer brukte det å være hyggelig, men om det er det nå vet jeg ikke. Det er elnge siden jeg har vært der og menyen er endret ser jeg. Det brukte å være meze og slikt da jeg "hang" der. Jeg trivdes dog meget godt.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der er det hyggelig!
|
![]() |