|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg vil starte et skolekorpsAngående uniformer: Man kan begynne med å ha for eksempel svarte bukser/skjørt og hvite bluser eller lignende, sånn til å begynne med. I hvert fall innendørs.
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg vil starte et skolekorpsKorpset som storesøster spilte i hadde sorte bukser/skjørt og hvite skjorter. Og så slips eller hårpynt i samme farge. Var helt fint, ikke veldig vanskelig å få kjøpt inn for foreldrene og de slapp utgifter til uniformer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg vil starte et skolekorps
Korps er i likhet med skolen undratt kopieringsavgiften. Så om man er medlem av korpsforbundet er det greit.
Sist redigert av Tallulah : 02-04-14 kl 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg vil starte et skolekorps
Å, da har de (sjokk og vantro!!) endret det siden da jeg var materialforvalter på 80-tallet. Det var nemlig veldig, veldig forbudt, og veldig, veldig frowned upon. Og ble veldig, veldig dyrt.
![]() |
|
|