Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-14, 20:32   #22
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Tror helsebyråkratene har luktet lunta for lengst, og bare lagt inn alle eposter i høringssvarlista helt automatisk, uten å lese dem. Hvis ikke høringen hadde blitt stanset nå, derimot, så ville de fått en stor jobb.

Helt greit kompromiss for meg om legene slipper å skrive under på et skjema. Men jeg syns ikke de skal slippe unna informasjonsjobben.

Vi som skriver høringssvar på vegne av alle landets kommuner er også byråkrater. I min kommune er det FEM ledd med byråkrater som enhver politisk sak skal igjennom før politikere stemmer. I tillegg til møter for å finne ut hvordan man skal skrive saken. Departementsbyråkrater begynner uansett sjelden med høringssvar før fristen er gått ut. I min kommune er det brukt MYE tid på dette, bla fra kommune overlegen som ikke akkurat har mangel på Viktige Ting å fylle arbeidsdagen med.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.