Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brent kvinne søker solkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-14, 14:08   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brent kvinne søker solkrem

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg liker også godt denne. Spesielt er den genial til barn som bader mye. Eneste ulempen er at den, såvidt jeg vet, ikke finnes med faktor høyere enn 20.

Den finnes i 30 og 50 også.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 14:55   #62
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Den finnes i 30 og 50 også.

Greit å vite Jeg får se etter 30 da tenker jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 00:28   #63
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Denne kjøpte jeg i går, men det sved noe helt vannvittig i øynene, selv om jeg ikke brukte den i ansiktet altså. Det var helt grusomt. Tror ikke jeg kommer til å klare å bruke den opp engang.

Den inneholder alkohol og jeg merker at det kan svi i øynene når jeg smører ansiktet, men det går fort over.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 18:02   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det kan jeg virkelig ikke skjønne - jeg har brukt Cliniderm i mange år, og merker ingen forskjell i år fra tidligere sesonger. Og fjernet lukten? Den jeg har brukt, har alltid vært uparfymert.

Jeg reagerte på lukta, gikk tilbake, og de sa de hadde reagert selv og fått mange klager. De skulle gi Cliniderm tilbakemelding. Men det var ingen Reklamasjon.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.