|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har dere søppelbøtte på toalettet? | |||
| Ja |
|
214 | 85,60% |
| Nei |
|
36 | 14,40% |
| Vi har utedo |
|
0 | 0% |
| Dopapir |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Ja på både bad og gjestetoalett. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Har både på toalettet og badet.
|
|
|
|
#63 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?Er det noe bedre om det ligger på kjøkkenet og stinker etter to dager, da? Vi tømmer stort sett kjøkkenavfall hver dag, men ikke alltid. Og jeg vil heller ha dolukter på do enn der jeg skal lage mat.
|
|
|
|
#65 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg kan ikke fordra å kadte på andres kjøkken, jeg synes det er noe veldig privat på lik linje med at jeg ikke vifter med tampong foran kolleger på vei inn på do. Også håper jeg se som ikke har søppelkasse har i vakhodet at det da er fare for at gjesten kaster bind eller tampong i do.
|
|
|
#66 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du søppelbøtte på do?
|
|
|
#67 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Ja, det har vi. Og jeg har ved et par anledninger blitt litt fortvilet når jeg ikke finner søppelbøtta på andres bad. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Unik
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg ville for ordens skyld aldri kastet i do.
|
|
|
#69 |
|
Fortynnet
|
Tuller du?! Hva med å ta med seg veska eller noe inn på badet, og ta med seg bind eller tampong ut i den? Ja, jeg vet at ikke alle har veske. Men lomme eller noe. En kaster jo ikke sånt i do. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
saftig
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?Selvsagt! Og den tømmes ofte. Ting som man skal kaste etter å ha vært på do foretrekker jeg havner direkte i søpla fremfor å bære den inn på kjøkkenet der jeg skal lage mat. Ugh.
|
|
|
#71 |
|
Unik
Sv: Har du søppelbøtte på do?Helst ikke. Hvorfor skulle jeg tulle om det?
|
|
|
#74 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du søppelbøtte på do?... når det er sagt, ser jeg ikke bort fra at vi kommer til å sette en søppelbøtte på do når Ullungen blir tenåring. Jeg vil nok lære opp henne til å bruke søppelbøtten på kjøkkenet til bind og tamponger (akkurat som hun vet at epleskrotter og annet matavfall ikke hører hjemme der, og ikke bare av kildesorteringsgrunner), men det kan jo være greit når hun har venner på besøk. Jeg synes fortsatt det er en dårlig idé, men skal nok leve med å ha den der og tømme den ofte akkurat i de årene det gjelder. Venner av oss voksne, forventer jeg at klarer å ta med et innpakket bind og kaste det på kjøkkenet.
|
|
|
#75 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du søppelbøtte på do?Vi tømmer søpla på kjøkkenet flere ganger daglig etter behov. Jeg har ikke mensen. :åpplyser: Vi har kjøkkenet like ved badet. Jeg får angst av tanken på baderomssøppel på varmekabler i flere dager. :urk: |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Unik
Men jeg skrev jo at JEG aldri ville kastet i do?? Men vi vet jo alle at det er nok av folk som gjør det, selv med søplekasse.
|
|
|
#77 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?Det er helt utenkelig for meg å ikke ha søppelbøtte på bad/do.
|
|
|
#78 |
|
flisespikker
|
Jeg skjønner forsåvidt det første poenget der, men nei, jeg har overhodet ingen tanker i bakhodet (eller andre steder) om at noen av våre gjester skal finne på å kaste bind i do. Joda, jeg har også hørt om at det finnes folk som gjør det, men jeg mener å kjenne vennene våre såpass godt at jeg er rimelig sikker på at de ikke ville finne på noe sånt. Hvis de er for flaue til å gå på kjøkkenet med det som skal kastes, antar jeg de greier å snike pakken med seg i en lomme eller veske og kaste det hjemme eller ute eller noe sånt.
|
|
|
#79 |
|
kamerat
|
Nei, vi LAR VÆRE Å KOMME i stedet!
|
|
|
#80 |
|
flisespikker
|
Ja, for det er jo ikke mistenkelig i det hele tatt.
|
![]() |
|
|