|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengVi har kjøpt brukt sprinkelseng til mini. Vi fikk med madrass, men tenkte at vi skulle kjøpe en overmadrass til å ha over siden den er brukt. Madrassen (skumgummi) ser veldig fin ut, og virker ikke nedligget.
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengJeg hadde kjøpt fibermadrassen fra Jensen og eventuelt gjemt på den gamle madrassen og brukt den som reservemadrass til de gangene det blir uhell. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelseng
Sånn ville jeg ha gjort det også.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengVi har billig madrass og dyr overmadrass fra DryKid. Overmadrassen har fått noen runder i vaskemaskina og madrassen under er ren og pen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengJeg hadde også kjøpt ny madrass. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengVi har madrass fra DryKid som kan skylles, men har aldri trengt å gjøre annet enn å ta av trekket og vaske det. Det tørker kjapt, og tåler litt lett tromling i verste fall, så det har alltid vært tørt samme dag. Nå har vi madrassbeskytter/strekktisselaken fra Kid oppå i tillegg, så da går ingenting gjennom.
|
|
|
|
#7 |
|
trenger lading
|
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelseng
Men er slik beskytter eller tisselaken ok, i forhold til at de er plastbelagt? Ikke vet jeg...
|
|
|
|
#8 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengMed madrassbeskytter mener jeg en sånn helt tynn overmadrass: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengIkea eller Jysk har bra. Eldste hadde en fra svane.
|
|
|
#11 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengNy madrass og madrassbeskytter fra jysk. Min lå i vognbaggen oppi senga de første 3 mnd. Min ligger også på lammeskinn.
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengJeg har brukt sånn kladd jeg. Mellom madrassen og madrass beskyttelsen. Kjøpt på apoteket.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjelp til valg av madrass til sprinkelsengJeg ville kastet den gamle jeg, hadde ikke tatt sjansen på en brukt madrass. Jeg hadde ikke spart kronene der.
|
![]() |
|
|