|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeFløy innenriks idag, væpnede politifolk i Bodø, men så ingen på Gardermoen, selv om de nok var der. Var også innom Oslo s for å bytte tog. Er ikke redd nok til å gjøre om på planer. :deler:
![]() |
#162 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeVar på Gardermoen i dag og så væpnet politi.
![]() |
#163 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Terrortrusselen mot Norge
Om en ikke skriver om Gaza på Facebook så trenger det ikke bety at en er apatisk. Folk bruker Facebook til forskjellige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Epikur
|
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeNei, nei, det er ikke at de ikke skriver om Gaza. Dette er folk som aktivt skriver at de mener folk i Gaza/Syria wherever burde slutte å syte og sånn.
![]() |
#166 |
Sånn passe sane
|
Seriøst? Har du folk på FB som skriver sånt?? Ja, ikke at jeg ikke tror deg, men hallo? Jeg blir sjeldent sjokkert, men at sånne finnes, sjokkerer meg.
![]() |
#167 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
På min facebookfeed observerer eg at det er dei samme som meiner at innbyggarane på Gaza kun får det dei fortjener som også skriv mykje om terrortrusselen. Men dette handlar om kristne, såkalte Israel-venner, som er ekstremt negative til muslimar generelt. Heldigvis ikkje venner av meg, berre perifere bekjente frå ungdomstida som eg sikkert eigentlig burde slette frå vennelista.
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11 Sist redigert av Simone : 28-07-14 kl 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Librocubicularist
|
Medan eg har ein svært unyansert jødisk "venn" som i tillegg til å skrive at han sletter alle venner som driv med pro-palestinsk propaganda og skriv om korleis FN ikkje er til å stole på, klarte å lire av seg at "Jeg gosser meg over at vi nordmenn nå får føle trusselen det israelske folket lever under daglig. På tide å åpne de blåøyde øyene?"
![]() |
![]() |
#169 |
Epikur
|
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeBille: Ja, i den ytterste periferien. Folk fra ungdomsskolen og sånn. De er ikke israelvenner. De er mer rasistiske. De tror visst de har rett på noe som innvandrere/damer/homser prøver å ta fra dem. De hater dessuten byfolk. Og de hater ulv.
![]() |
#170 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånne "venner" hadde jeg slettet for lengst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeDet som er litt dumt med å slette slike fra kontaktlistene, er at de da kan holde på i vakuumet sitt helt uimotsagt. Jeg skjønner dilemmaet, det er ikke alltid man gidder å prøve å ta til motmæle.
![]() |
#173 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2014
![]() |
![]() Terrortrusselen mot NorgeGrunnen til at PST gikk offentlig med dette var egentlig for å: faktisk få inn tips om trusselen; gjøre folk klare over at noe kan skje; og mest viktig (tror jeg) å fortelle terroristene at hvis de prøver seg på noe vil de bli drept på stedet. Noe som ble sagt litt indirekte av han fyren fra PST. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeDa har vi kommet hjem fra reise (som jeg gruet meg til, siden vi reiste mandag som var "dagen") |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Så rart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
~~~~~~~
|
Det kan hende de har fått beskjed fra crewet ombord på flyet deres, at det er folk med mistenkelig adferd ombord.
![]() |
#179 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Terrortrusselen mot NorgeJeg vet ikke om det er dét Fløyel mener, men valutasmugling er vel et omfattende problem?
![]() |
#180 |
Bedreviter
|
Ja, det skjønner jeg, men jeg trodde hun mente i terrorsammenheng. Og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man kan bruke hunder i så måte? Money stinks, lizzm? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|