Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilket nettbrett bør jeg kjøpe?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-14, 12:47   #21
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket nettbrett bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ja, jeg skjønner det, men siden Moia skrev at man ville oppdage det, og jeg ikker har oppdaget det var jeg ute etter konkrete tips.

Mange kjekke spill. Og ungene lager film, og tegner. Og så er det Facetime (videosamtaler), språkapper (jeg prøver meg på fransk), bilderedigering osv. osv. Kommer an på hva du er interessert i.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 12:49   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Mange kjekke spill. Og ungene lager film, og tegner. Og så er det Facetime (videosamtaler), språkapper (jeg prøver meg på fransk), bilderedigering osv. osv. Kommer an på hva du er interessert i.

Ja, nei, jeg spiller ikke så mye, så jeg tror egentlig ikke det er noen apper jeg ikke kan leve uten. Og jeg tror ikke jeg er den eneste, så derfor er jeg ikke så sikker på at det å få en ipad fører til at man finner apper man ikke kan leve uten. Ungene har brukt den til litt spilling da.

Gammel 05-08-14, 12:56   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ja, jeg skjønner det, men siden Moia skrev at man ville oppdage det, og jeg ikker har oppdaget det var jeg ute etter konkrete tips.

Jeg har vel ingen apper på iPaden jeg ikke kan leve uten, men jeg spiller ikke på den i det hele tatt. Derimot bruker jeg padda til fotoredigering, jeg har endel apper som jeg bruker i undervisningen min, jeg lager fotocollager og sånne ting. Men man finner sikkert mange av disse tingene til androide dingser også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 15:07   #24
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er utrolig mye man kan finne, og ha både nytte og glede av. Jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt (dyrt) nettbrett bare for å lese aviser. (Å få et er noe annet, selvfølgelig).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 15:30   #25
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det er utrolig mye man kan finne, og ha både nytte og glede av. Jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt (dyrt) nettbrett bare for å lese aviser. (Å få et er noe annet, selvfølgelig).

Nei, jeg hadde ikke kjøpt en ipad til mitt bruk. Den var forsåvidt kjekk å ha med på ferie i sommer, så jeg kommer sikkert til å fortsette å ta den med på tur. Men nå som vi er hjemme så ligger den nå stort sett en eller annen plass uten å være i bruk.

Gammel 05-08-14, 16:43   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for fine tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.