Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-14, 10:01   #38
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Rommet til eldste var tidligere vårt soverom. Veggen som nå er blitt tavle var tapetsert med en blomstrete sak, så jeg grunnet først to ganger over tapeten før jeg malte et strøk med magnetmaling (som jeg fint kunne spart meg, det var noe dyr drit) og så to-tre strøk tavlemaling, sistnevnte fra Biltema. Veggen er ca 6 kvm, så jeg brukte 4 bokser tavlemaling. Selve verdenskartet er største color wallsticker fra www.trendystickers.no

Resten av rommet har også fått real overhaling, jeg fikk satt sammen til en veldig ok "reol" med elementer fra Trofast-serien til Ikea, samt at der vi hadde garderobe har mannen nå bygget inn en køyeseng og skrivepult for optimal plassutnyttelse. Det ble veldig bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.