|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteHm har noen tykkere leggings som ser ut som olabukser med lommer og alt, svært myke og helt trange. 7-åringen min må ha 134 og av og til 140, har endel fra Molo, Zara og Sofie Scnoor nå. Jeg tillater dyretrykk i moderate mengder, men mye fra storjenteavdelingen på Hm, Lindex osv er for glorete, synes jeg.
|
|
|
#42 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjentehttp://m.hm.com/no/product/17397?article=17397-B Treggings...
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjente
Lenge siden vi fant noe på Lindex. Det er en butikk jeg har sluttet å gå i.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjente
Kapp Ahl har mye fint til de som må ha større enn 128. Bare et tips. Vi handler stort sett der og på Wow.
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteVi skulle ha antrekk til mandag, så netthandel var ikke aktuelt. Vi fant tights og en fin bukse på POP. Buksen var myk og hadde trykknapp og var lett å åpne og lukke. To fine gensere og en tunika ble det også, det var 20 %, så jeg fkk mye for pengene.
|
|
|
#46 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteSnurrekjolene fra PoP er veldig populære her, selvsagt. Frøkna selv foretrekker bling og dill fra H&M, med varierende kvalitet. Før det virkelig blir høst, må jeg finne gode, tykke tights i bukseaktig modell, helst uten stramming på innsiden (klumpete, ikke tillatt), men smale nok til en litt spinkel frøken. Hun fikk akkurat en kjempefin kjole/tunika i tynt dongeristoff i gave, kjøpt på Lindex, så kanskje de har andre fine klær? Name It har vært litt miss i det siste, med grå og hvite klær, og lite friske farger.
|
|
|
#47 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteVi raidet Lindex og Cubus i dag og fant masse fint i 116 og 122.
|
![]() |
|
|