Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Pulsklokke

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 15:36   #14
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsklokke

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Kjøpt! Garmin 620 ligger nå å venter på å pakkes opp.

Du er en veldig snill kone Du kan godt fortelle det til den heldige mannen din!!

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg kjenner at jeg trenger ny pulsklokke, men jeg trenger det jo egentlig ikke ... Jeg har jo Polar RC3 eller hva nå, fornøyd med den, men denne roper på meg!

He, he, klokka di er jo en bra pulsklokke, men det er lett å la seg friste av nye duppedingser....

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Virkelig? Er det sånn at jeg må ønske meg denne? Kjøpte 610 i fjor og prøver å ikke finne ut noe som helst om 620, for jeg elsker, elsker, elsker duppedingser.

610 ligner veldig på 405 som jeg hadde før i formen, og den var det helt uaktuelt for meg å gå med utenom trening i alle fall. Jeg har så spinkel arm at det ville sett rart ut. Forerunner 620 veier 43 gram og er pen og snerten i designet, 610 veier 72 gram og er både større og "grovere" i utseendet. 620 ligner mer på 220, men førstnevnte har mange flere funksjoner. For de aller, aller fleste vil 220 ha mer enn nok funksjoner og kan være et godt alternativ, men er man løpenerd er 620 uovertruffen.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.